Gast Mattijs Geplaatst 13 maart 2004 Share Geplaatst 13 maart 2004 Ik ben benieuwd hoeveel interesse er is voor een cache, speciaal uitgezet voor skaters. Ik ben van plan zo'n cache uit te zetten. Bestaan er al zulke caches? De route moet natuurlijk over perfect skate-wegdek gaan en de afstand moet geschikt zijn om te skaten. Het lijkt me leuk om er gelijk een thema-cache van te maken, gevuld met 'skate-goodies'. Een skatecache is natuurlijk ook op de fiets te doen, waar je kunt skaten kun je zeker fietsen. Zijn er skaters/skeeleraars onder de cachers? Wat voor afstand is leuk voor een gemiddelde 'geoskater'? www.terheide.nl/skatecaching Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rovel Geplaatst 13 maart 2004 Share Geplaatst 13 maart 2004 waar je kunt skaten kun je zeker fietsen. Deze route is dus ook voor skaters. Laat je daardoor niet weerhouden om een eigen cache met een thema voor skaters te maken. Ik skate niet, maar heet lijkt mij een prima idee LACR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bytheway Geplaatst 14 maart 2004 Share Geplaatst 14 maart 2004 Lijkt mij een leuk idee. Afstand zou ik tussen de 10 en 20km (totaal) houden. Dat is voor de meeste skaters geen probleem. Ben benieuwd of je een mooi wegdek vindt. In de Achterhoek is het, met name in het buitengebied (waar het dus het mooist is) over het algemeen alleen betonklinkers. En als je daar een kilometer over hebt geskated dan tril je nog een uur na. Maar we gaan hem zeker doen als hij klaar is! Bytheway Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Reisgenoten Geplaatst 14 maart 2004 Share Geplaatst 14 maart 2004 Yep, zet maar uit zo'n skate-cache. Samen met mijn vrouw op haar (grote) step is dat weer eens wat anders Een lengte van zo'n 15km lijkt inderdaad een mooie afstand. De Reisgenoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex en Leo-team Geplaatst 14 maart 2004 Share Geplaatst 14 maart 2004 Lijkt me een prima idee! En als je afstanden aanhoudt zoals die al door anderen geopperd zijn, dan is ie ook lopend te doen Alexander (die skaten haat) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bytheway Geplaatst 14 maart 2004 Share Geplaatst 14 maart 2004 Alexander (die skaten haat) Alleen daarom zou ik zeggen: Doe maar 30 tot 40 Km Grapje Lex en Leo Bytheway Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex en Leo-team Geplaatst 14 maart 2004 Share Geplaatst 14 maart 2004 Alexander (die skaten haat) Alleen daarom zou ik zeggen: Doe maar 30 tot 40 Km Grapje Lex en Leo Bytheway Euh, tja, ik kan er ook niks aan doen, schaatsen vind ik ook te stom voor woorden, omdat ik niet kan. Maar als ie 30-40km wordt, kan ik hem wel op de ATB of racefiets rijden, en dat vind ik weer wel superleuk, dus mij heb je er niet mee Alexander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
holiday Geplaatst 15 maart 2004 Share Geplaatst 15 maart 2004 Prima idee, ik skate 's-zomers regelmatig rond in Den Bosch en wil best eens kijken of ik een leuke cache kan uitzetten. Hoe herkennen we caches die geschikt zijn om met de skate te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Femke & Sandor Geplaatst 16 maart 2004 Share Geplaatst 16 maart 2004 Hoe herkennen we caches die geschikt zijn om met de skate te doen? Je zou het gewoon in de beschrijving kunnen zetten.... Wij hebben daarnaast een iconen-generator gemaakt, waarmee je van alles en nog wat kunt aangeven over een bepaalde cache (lengte, wat handig is om mee te nemen, waar moet je op letten, mag je na zonsondergang nog in het gebied etc). Je kunt ook aangeven met welke vervoersmiddelen een cache te doen is en er staat een icoontje voor skates bij. Je klikt aan welke iconen je wilt hebben en de generator maakt er een html-code van, die je in je cachebeschrijving kunt plakken. Zie: http://femke-en-sandor.geocacher.nl/iconcodenl.php (en voor plaatjes van de afzonderlijke iconen zie: http://femke-en-sandor.geocacher.nl/iconen.php) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eagles Geplaatst 21 maart 2004 Share Geplaatst 21 maart 2004 Skatecache? Klinkt super! Tot zo'n km of 30 moet kunnen, mag ook meer zijn. Of een alternatief: 2 cache-skateroutes tussen de 10 en 20km die te linken zijn tot een grote tocht van 30 tot 40km. Dan is het namelijk ook vooral de moeite waard als je er eerst een eind voor moet rijden om er te komen. 'n Beetje oostelijk in het land?? (Ahum, geef me één vinger .... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Mattijs Geplaatst 22 maart 2004 Share Geplaatst 22 maart 2004 Ok, ik ga aan de slag met het uitzetten van de skatecache. Ik ben van plan om verschillende afstanden mogelijk te maken, die allemaal bij dezelfde cache uit komen. De 1e skatecache gaat in de omgeving van Utrecht komen. Dit in verband met het onderhoud. Misschien volgen er meer in de rest van Nederland. Als er meer mensen van plan zijn om een skatecache uit te zetten is het misschien handig om op een centrale plaats een overzicht te hebben van alle skatecaches. Zodra het weer goed genoeg is om te skaten ga ik de route uitproberen. Ik hoop de cache in april aan te kunnen melden. www.terheide.nl/skatecaching Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 23 maart 2004 Share Geplaatst 23 maart 2004 Zonder hem zelf gedaan te hebben lijkt mij dat de RoadRunner Route perfect voor skaters is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geepjes Geplaatst 23 maart 2004 Share Geplaatst 23 maart 2004 Skatecache klinkt goed...krijg ik die meiden van mij weer eens mee zonder boze gezichten, als het niet te ver is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden