heibeltje Geplaatst 8 januari 2012 Geplaatst 8 januari 2012 Hoi weet iemand wat ik moet doen?????? ik heb een magellan gc en wilde nieuwe caches gaan laden dit lukte niet en ik kilte op nieuwe versie downloaden maar nu kan ik niks meer doen downloaden wil niet meer maar ook als ik hem opnieuw wil installeren lukt het me niet help help help ik ben een lichtelijke pc debiel dus is er iemand die weet wat ik moet doen??????? groetjes Heidi (team Heibeltje)
thex Geplaatst 8 januari 2012 Geplaatst 8 januari 2012 Wat je schrijft is geen leesbaar nederlands. Maar ik denk te weten waar je mee zit. Vanuit de geocaching.com pagina's heb je de mogelijkheid tot uploaden van de cache gegevens op een cache pagina. Dit kan ook naar een magelan. Mogelijk dat je deze "driver" software moet updaten, of je virus scanner moet afsluiten. Opnieuw installeren moet kunnen. Wat is dan de foutmelding, en wat doe je, en wat installer je precies ?
antarctica Geplaatst 8 januari 2012 Geplaatst 8 januari 2012 Kun je het niet laten, Thex? In een ander draadje las ik net ................ Antarctica
heibeltje Geplaatst 8 januari 2012 Auteur Geplaatst 8 januari 2012 hoi thex ja sorry hoor voor mijn beroerde nederlands, maar opnieuw installeren lukt dus niet heb al geprobeerd de oude versie terug te zetten helaas lukt me dit ook niet vandaar mijn vraag is er iemand die weet hoe ik dit probleem kan oplossen groetjes Heidi
Triskelle Geplaatst 8 januari 2012 Geplaatst 8 januari 2012 Ho ho ... even rustig nu ... mensen proberen jou te helpen, maar door de onduidelijk geformuleerde vraag en het gebrek aan leestekens snapt niemand wat jouw probleem is. Haal nou eens diep adem, leg ons uit wat je wilt, hoe je het probeert (en met welke soft- en hardware) en wat daarvan het resultaat is of eventueel welke foutmelding je krijgt. Er komen hier regelmatig kundige mensen die, in ruil voor een duidelijk geformuleerd probleem en wat respect, behulpzaam willen zijn.
thex Geplaatst 8 januari 2012 Geplaatst 8 januari 2012 Wat heb je opnieuw geinstalleerd. De driver die vanuit geocaching.com je gps kan vullen met een cache ? Als dat zo is, wat voor foutmelding zie je dan ? Soms wil een virus scanner ingrijpen op dat soort communicate vanuit een web browser. Die zou je tijdelijk uit kunnen zetten.
't Hopbelletje Geplaatst 9 januari 2012 Geplaatst 9 januari 2012 Het schijnt ergens in de communicatie van de magellan en .com te zitten. Iedere keer moet je weer zaken opnieuw updaten uitzetten enz zo onhandig. En het apparaat blijft vastlopen. Sinds ik alles via gsak op mijn magellan zet heb ik nergens last van. Ik kan trouwens ook proberen mijn gps naar fabrieksinstellingen te zetten tot ik een ons weeg maar het reageert nergens op en gaat weer stug in de laatste versie verder. Misschien de rede dat ik nu een garmin heb een stuk gebruiksvriendelijker
heibeltje Geplaatst 9 januari 2012 Auteur Geplaatst 9 januari 2012 er komt een pop up scherm in beeld als je wilt gaan downloaden voor garmin lorna en magellan normaal gesproken klik je op download en dan word ie in de gps geladen ik kan echter niet meer downloaden dan staat er nog iets van download nieuwe versie klik hier (zo iets) dat gedaan maar dan stopt ie ermee en krijg ik een error 1605 heb van alles al geprobeerd maar het lukt mij en ook een collega die meer verstand heeft van de pc niet hoop dat er iemand is die me kan helpen gsak ken ik verder niet misschien kun je me uitleggen hoe ik dat moet toepassen hopbelletje? groetjes Heidi
't Hopbelletje Geplaatst 11 januari 2012 Geplaatst 11 januari 2012 Over het onderwerp gsak is denk ik wel genoeg geschreven. Het is me opgevallen dat de reset button aan de onderkant niet werkt. Mijn gps werk nu weer door het handmatig te doen. Ga naar het vakje Hulpmiddelen en dan naar instellingen Kies in instellingen het programma geheugen In geheugen klik dan op de menu knop en dan restore factory defaults Als het goed is moet tie dan weer normaal werken
Aanbevolen berichten