brrrombeer Geplaatst 17 december 2011 Share Geplaatst 17 december 2011 Al enige tijd bemerken wij dat nieuwe caches niet op de kaart van Nederland verschijnen. Ze worden wel gemeld in de mailbox, maar staan dus niet op de kaart van Nederland op de site van geocaching.nl. Hoe kan dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 17 december 2011 Share Geplaatst 17 december 2011 De zoekfunctie eens gebruiken van gc.nl die het nog wel doet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
goldentree Geplaatst 17 december 2011 Share Geplaatst 17 december 2011 Caches voor Premium Members komen ook niet op de kaart van gc.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 17 december 2011 Share Geplaatst 17 december 2011 Caches voor Premium Members komen ook niet op de kaart van gc.nl Het proces dat caches inleest van gc.com is op dit moment stuk. Er schijnt al een tijd aan gewerkt te worden. Voorlopig: http://www.geocaching.com/map/beta/default.aspx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikr Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Ik ben in het bezit van een Asus eee pad, als ik Maps Beta open zie ik geen enkele cache te voorschijn komen ga ik naar de orginal maps zie ik ze wel. moet ik nog een layer installeren of zo. Ik weet niet of ik de vraag op de juiste plaats stel IKR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Ik ben in het bezit van een Asus eee pad, als ik Maps Beta open zie ik geen enkele cache te voorschijn komen ga ik naar de orginal maps zie ik ze wel. Ik heb hetzelfde probleem... Zowel met de ingebouwde browser al met Dolphin browser. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
masterchef Geplaatst 4 januari 2012 Share Geplaatst 4 januari 2012 De Google map van gc.com Werkt ook niet op de iPad. Zal dus wel bij gc.com liggen. Heb verhalen gehoord hier over toen in bij gs was in Seattle. Dat er een oplossing gezocht wordt voor de tablets. Masterchef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden