ikke Geplaatst 5 december 2011 Geplaatst 5 december 2011 Hoi. Is er iemand bekend met het FTF Magazine ? (Amerikaans blad over Geocachen) Zo ja, wat vinden jullie hier van ? En, ' is het wat ' voor de NL Cachers ? Ik hoor graag jullie mening.
mmjjt Geplaatst 5 december 2011 Geplaatst 5 december 2011 Zelf vind ik het Duitse blad (geocaching magazine) leuker om te lezen. FTF is gericht op de US en erg dun. Het Duitse blad daarentegen gaat ook de grens over het sept/okt nummer besteed o.a. aandacht aan cachen in Amsterdam (6 pagina's) erg leuk. MMJJT
meelhopper Geplaatst 6 december 2011 Geplaatst 6 december 2011 Zelf vind ik het Duitse blad (geocaching magazine) leuker om te lezen. FTF is gericht op de US en erg dun. Het Duitse blad daarentegen gaat ook de grens over het sept/okt nummer besteed o.a. aandacht aan cachen in Amsterdam (6 pagina's) erg leuk. MMJJT Zijn die ook digitaal te zien of alleen als blad te koop?
mmjjt Geplaatst 6 december 2011 Geplaatst 6 december 2011 Nee alleen als blad te koop. ongeveer 6,50€ p/st elke twee maanden. Abbo lees ik net €39,95
ikke Geplaatst 7 december 2011 Auteur Geplaatst 7 december 2011 Heb je daar misschien een Url/website van ?
gamdot Geplaatst 8 december 2011 Geplaatst 8 december 2011 Heb je daar misschien een Url/website van ? http://www.geocaching-magazin.com/
Bjorn De Mecheleir Geplaatst 8 december 2011 Geplaatst 8 december 2011 Jammer dat geen nieuwsbrief verzenden...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden