spirits Geplaatst 8 november 2011 Geplaatst 8 november 2011 Hello Door intens gebruik is het on/off knopje versleten. Weet iemand waar ik dit kan bestellen via internet. Garmin ja dat weet ik al maar dan moet je je toestel opsturen Wie weet raad Grtz A
Roelof.Eowyn Geplaatst 19 juni 2012 Geplaatst 19 juni 2012 Even informeren of ze bij de gps shop nog demo modellen hebben liggen dan kan je de behuizing omzetten en heb je weer een goed knopje.
barny Geplaatst 20 juni 2012 Geplaatst 20 juni 2012 ergens (ik weet niet waar presies waar)(even zoeken dan) (dat is tegenwoordig onze hobby als ik het goed begrijp) staat hoe je dat probleem makkelijk kan oplossen, dodelijk eenvoudig en gratis Barny
Tyros Geplaatst 20 juni 2012 Geplaatst 20 juni 2012 ergens (ik weet niet waar presies waar)(even zoeken dan) (dat is tegenwoordig onze hobby als ik het goed begrijp) staat hoe je dat probleem makkelijk kan oplossen, dodelijk eenvoudig en gratis Barny bv hier en vooral , en als je echt alles wil weten HIER.
Aanbevolen berichten