kirrik Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 hallo Heeft er iemand ervaring met deze cache tas? Waar kan je die eventueel kopen in Belgie of Nederland. alle info is welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cpl_Uhl Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Haha. Wanneer is een tas een cache tas ? Als de mensen van de marketing afdeling deze "stempel" erop zetten (weer een nieuwe markt aangeboord) of omdat deze handig is voor het gebruik. Als ik naar deze tas kijk weet ik al in welke categorie deze valt. Waar laat je de spullen in een tas als deze ? Doe mij maar een stevige rugzak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smetsersjes Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 nou... als ik hier alles in kwijt moet wat ik op een dagje cache meeneem.... het enige wat erin kan is wat TB's en coins en een pen om te loggen haha. en dat voor de abnormale prijs van bijna 35 euro. ik zou ook gaan voor een stevige rugzak, waar je drinken en eten en evt zaklamp in kwijtkunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kirrik Geplaatst 8 november 2011 Auteur Share Geplaatst 8 november 2011 Even verduidelijken Of het een cache tas is of niet is niet de vraag. Dat het veel te duur is ook niet of er een boot,klimmateriaal of kampeergerief in kan ook niet maar gewoon of iemand weet waar de tas te koop is groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mmjjt Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Duitse geocachingshop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 (bewerkt) Hij vraagt nederland of belgie En die kan ik ook niet vinden voor je. 8 november 2011 bewerkt door MacDD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
n0kk0 Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Misschien een idee om even te mailen naar de geocachingshop om te vragen of ze dit kunnen leveren? Miscchien staat het nu niet in hun assortiment, maar willen ze het er wel in opnemen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden