Krimpenees Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Hallo allemaal, Op mijn cachepagina's zie ik staan dat er een aantal volgers zijn die de pagina in de gaten houden. Is er ook te achterhalen wie dat zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Vaesje Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Hoi, Je kunt linksonder wel zien wie als laatste jouw profiel pagina hebben bekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Wijngemachtigde Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Hallo allemaal, Op mijn cachepagina's zie ik staan dat er een aantal volgers zijn die de pagina in de gaten houden. Is er ook te achterhalen wie dat zijn? Nee, dat kan niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Gc.com houdt deze informatie geheim om 'privacyredenen'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krimpenees Geplaatst 8 november 2011 Auteur Share Geplaatst 8 november 2011 Jammer Het maakt me wel nieuwsgierig. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mar-ine Geplaatst 21 december 2011 Share Geplaatst 21 december 2011 als je de cache PM-only maakt kun je wel zien wie er kijken, niet de volgers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden