Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Puzzelen heb ik nog nooit wat aan gevonden, en zal ik ook nooit gaan doen ook.

http://www.geocachin...est.aspx?u=ivdk

Ik tel hier toch echt 6 mysteries. :lol1:

Het is nog mooier, hij heeft er 281 gedaan. Dat is ruim 1/5 van al zijn caches.

Wat maakt dat uit? Misterys zijn toch gewoon tradis als je de coords hebt.(gekregen/gepuzzeld)

Interessante discussie. Zoveel mensen, zoveel meningen. Als cache-owner wil ik graag mensen verder helpen als ze niet uit een puzzel komen, maar niet voordat ze zelf aangeven wat ze allemaal hebben geprobeerd. En ook met een hint laat ik nog wat te raden over, coördinaten geef ik niet cadeau. Oftewel, ik als eigenaar bepaal graag zelf hoe mensen verder worden geholpen. Ok, ik weet dat er netwerken van hulpverleners zijn, daar valt niets tegen te doen.

Je hebt helemaal gelijk!! Alleen vind het vreemd dat "we" elkaar dan gelijk brandmerken.

We hebben allemaal dezelfde hobby en vinden het leuk als beloning de cache te vinden. Hoe je dat doet is voor ieder op zich.

Ben het absoluut helemaal eens met de 2 bovenstaande meningen !

Geplaatst

We hebben allemaal dezelfde hobby en vinden het leuk als beloning de cache te vinden. Hoe je dat doet is voor ieder op zich.

Moet je eens in een voetbalveld zeggen.

Voor 8,5 Miljoen euro die je als voetballer krijgt zou ik ook wat agresiever gaan voetballen hoor, of is dat te eerlijk? :rolleyes:

Geplaatst

Moet je eens in een voetbalveld zeggen.

Zou niet weten wat ik daar te zoeken heb.. Of er moet een cache liggen onder de middenstip..

Geplaatst

Zou niet weten wat ik daar te zoeken heb.. Of er moet een cache liggen onder de middenstip..

dat mag niet volgens de regels van groundspeak! hahahaha

Geplaatst

Wel in de Kuip. Zal nu wel al een Lost Place zijn.

Geplaatst

Wel in de Kuip. Zal nu wel al een Lost Place zijn.

HAHAHAHAHAHAHA! :thumbup: humor heeft ie wel :)

Geplaatst (bewerkt)

HAHAHAHAHAHAHA! :thumbup: humor heeft ie wel :)

Bedankt.

Ben ook de kwaadste niet, heb gewoon soms een nogal sterke eigen mening. En hou van het confrontatiemodel ;

klik

bewerkt door MacDD
Geplaatst

Sommigen zijn denk ik Roomser dan de Paus.

Wat is er in godsnaam mis met het geven van een oplossingsrichting van een puzzel.

Men zou zich druk moeten maken over allerlei lieden die vanuit hun hobby of professie menen een cache te

moeten maken waar de doorsnee cacher hoorndol van wordt.

Die mensen zouden moeten uitwijken naar een Denksport-site zodat cachers op hun gemakkie snel wat coords bij elkaar kunnen verzamelen om daarna het veld in te kunnen gaan. Want daar draait het bij geocachen volgens mij om. Een doosje in het veld verstopt dat je moet vinden.

Dan worden er allerlei argumenten gebezigd als, geen respect hebben voor de CO maar dat moet andersom zijn, waar is het respect van de CO voor de cachers?

Ergo, wat is er de lol r van om iemand allerlei software te laten downloaden, allerlei studieboeken door te laten snuffelen, uren te laten googlen om dan uiteindelijk in een woonwijk een micro te vinden achter een lantaarpaal of in een voortuin, en dan bij voorkeur nog onder een steen?

Ik denk er heel simpel over en als men mij om een hint vraagt is dat niet tevergeefs.

:beerchug:

Zo is het maar net!!! :thumbup:

Ok, ik weet dat er netwerken van hulpverleners zijn, daar valt niets tegen te doen.

En ja ik ben ook een hulpverlener.

De mysteries van de laatste jaren lopen gewoon de spuigaten uit!!

Een normaal puzzeltje waar je plaatjes moet zoeken oid is nog ontspannend maar om een gedachte kronkel van iemand te moeten ontleden vind ik NOT DONE.

Geplaatst

Ach mijn mening over GeoLeaks, coords delen, samen puzzelen, coords uitdelen zijn "hier" algemeen bekend gemaakt door mij.

En voor de nieuwkomers dan maar even opnieuw ...

Maakt mij dus geen ene malle moer uit hoe, waar, met wie, waarom, door wie etc iemand aan een coord komt.

En nee ik ben niet tegen Geoleaks, tweets met coords etc.

En ja ook ik ben al reeds met pek en veren door die en gene op dit forum de stad uitgejaagd.

En ook ik heb diverse mailtjes met niet mis te verstane dreigementen ontvangen.

Hoop nog steeds op een ontmoeting met deze "helden" achter hun toetsenbord die deze dreigementen rondsturen.

Dan gaan we eens zien of ze nog zo flink en stoer zijn.

Grootste lol beleef ik eraan als een hier felle anti-leaker "ineens" vriendjes met je wilt worden omdat ze hebben gezien dat je een mysterie hebt opgelost .... Of als een hier felle anti-leaker op GL (al dan niet onder een pseudoniem) daar zo vreselijk zit te leaken en te vragen om coords.

Ze vragen er bijna om om hier gewoon ontmaskert te worden.

Ben je anti prima maar ga dan niet zitten bedelen om coords via de welbekende media of wees zo flink om ook hier neer te zetten dat je het eigenlijk wel handig vindt om een coord te ontvangen.

Speel geen verstoppertje omdat je bang bent voor de reacties van een paar toetsenbord helden hier op het forum.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...