patje Geplaatst 6 maart 2004 Geplaatst 6 maart 2004 Ik ben bezig om zelf een cache uit te gaan zetten, maar nu ben ik op zoek naar een zakje om het logboek in te doen. Weet iemand waar je die kunt kopen? Of zijn er wellicht andere manieren om het tegen vocht te beschermen?
Peetee Geplaatst 6 maart 2004 Geplaatst 6 maart 2004 Ik ben bezig om zelf een cache uit te gaan zetten, maar nu ben ik op zoek naar een zakje om het logboek in te doen. Weet iemand waar je die kunt kopen? Of zijn er wellicht andere manieren om het tegen vocht te beschermen? Volgens mij kun je van die afsluitbare seal-zakjes bij de AH krijgen in verschillende maten.
Kruimeldief Geplaatst 6 maart 2004 Geplaatst 6 maart 2004 Ik ben bezig om zelf een cache uit te gaan zetten, maar nu ben ik op zoek naar een zakje om het logboek in te doen. Weet iemand waar je die kunt kopen? Of zijn er wellicht andere manieren om het tegen vocht te beschermen? Allereerst moet je zorgen dat de cache van binnen droog blijft. Dan is een watervaste logboek niet zo nodig. In de goodieshop op geocaching.nl kun je logboekjes kopen in 2 verschillende maten die waterbestendig zijn. De zakjes waar jij het over hebt heten gripzakjes en die kun je HIER bestellen. Ook voor particulieren. Reken er wel op dat je gelijk 1000 moet afnemen. Hier betrekken wij ook onze gripzakes. Wordt binnen een week thuis bezorgd en de prijs valt best mee. GRTZ Kruimeldief Als je rent in de regen, zit je mooi om een plu verlegen!
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 7 maart 2004 Geplaatst 7 maart 2004 Als ik de goodiesshop weer eens meezeul naar een event dan kan ik wel wat plastic sluitzakjes meenemen. Ik gebruik ze voor verzending in de shop. En natuurlijk zal ik dan ook wat waterbestendige logboekjes meenemen
Boa Geplaatst 7 maart 2004 Geplaatst 7 maart 2004 De ziplocks kan je ook gewoon kopen bij kantoorboekhandels en hobbywinkels. Op internet kan je ze in kleinere hoeveelheden bestellen bij atelier Hobbit.
Kruimeldief Geplaatst 7 maart 2004 Geplaatst 7 maart 2004 Als ik de goodiesshop weer eens meezeul naar een event dan kan ik wel wat plastic sluitzakjes meenemen. Ik gebruik ze voor verzending in de shop.En natuurlijk zal ik dan ook wat waterbestendige logboekjes meenemen Hmmm Gripzakjes in diverse afmetingen per 10 stuks verkopen met logo van .nl..... Idee? Wij laten als het enigszins kan in een cache altijd onze goodies achter in een gripzakje. Ik merk dat er trouwens diverse benamingen voor zijn. Sealen is het in ieder geval niet Dat is luchtdicht. We hebben het toch met zijn allen over de plastic zakjes die sluiten door middel van een stripje aan elkaar te duwen aan de bovenkant GRTZ Kruimeldief Over zakjes gesproken: Vrouwen zijn net theezakjes: je weet niet hoe sterk ze zijn totdat je ze in kokend water legt.
patje Geplaatst 11 maart 2004 Auteur Geplaatst 11 maart 2004 Ik heb inmiddels zakjes gevonden. Bij verstede in tilburg. Deze zijn daar per 100 te koop en niet duur. in ieder geval bedankt voor de info.
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 11 maart 2004 Geplaatst 11 maart 2004 Dat is echt een goede groothandel te Tilburg in de Piusstraat. (geen spelfout: het is pius en geen puis) Met iemand die conciëntieus bestellingen afwerkt. En snel levert. Zo had ik binnen een 5 dagen hier na betaling via giro! 1000 gripzakjes 8 x 12 cm en 1000 gripzakjes 10 x 15 cm voor 29,78 euro. Dat zijn best wel heel veel zakjes oor de goodiesshop maar vergeleken bij de 100-stuks prijs die ik normaal moet betalen ben ik er kwa kosten na een jaar weer uit.
Kruimeldief Geplaatst 11 maart 2004 Geplaatst 11 maart 2004 Zie mijn posting van 6 maart. De url die ik erbij deed was dus van Versteden Daar betrekken wij ze dus ook. GRTZ Kruimeldief Als artiest tijdens een benefietconcert voor de leprastichting het podium oprennen met de kreet "Waar zijn die handjes!!??" is nooit grappig.
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 11 maart 2004 Geplaatst 11 maart 2004 Groot gelijk heb je met kopen aldaar. En ik kwam bij ze naar aanleiding van je link.
Aanbevolen berichten