Spring naar bijdragen

Uploaden Route Met Kaart


Land van Kleef

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb op mijn dakota 10, de kaart "d-Topomap benelux". Maar als ik mijn route upload ben ik die kwijt.

De route of de kaart?

Nou zou ik het liefste een eigen kaart als achtergrond gebruiken in mapsourse zodat ik een kaart kan inscannen en gebruiken maar ik heb geen idee of dit mogelijk is.

Ik heb gehoord dat dat met oziexplorer zou moeten kunnen, maar heb dat zelf nog nooit gedaan.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk eens op de Garmin site naar Garmin Custom Maps. Daarmee kun je elk plaatje als beeldoverlay in Google Earth laden. Je rekt het plaatje zo op dat het overeenkomt met de contouren van Google Earth. Dat kun je dan weer naar je Garmin versturen als kaart.

Voor een beperkte kaart als een plattegrond is dat wel te doen. Wil je alleen een hele topokaart zo overzetten, ben je wel even bezig.

bewerkt door terp1234
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik heb op mijn dakota 10, de kaart "d-Topomap benelux". Maar als ik mijn route upload ben ik die kwijt. Nou zou ik het liefste een eigen kaart als achtergrond gebruiken in mapsourse zodat ik een kaart kan inscannen en gebruiken maar ik heb geen idee of dit mogelijk is.

Zie voor instructies: http://www.keenpeople.com/index.php?option=articles&task=viewarticle&artid=4&Itemid=3

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...