EastWoodTeam Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Hallo mede cachers, Vanmorgen is Eric Blaak van het Eastwood Team in zijn slaap overleden...dit ten gevolge van maagkanker die uitgezaaid was en hij heeft deze strijd niet gewonnen.... Ik ga als cacher onder zijn naam verder ...en de cache van mij "de Oudewaters" blijft bestaan maar daar zullen geen logjes komen... Yolande Tournant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Gecondoleerd en sterkte in deze moeilijke tijd. Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stekel98 Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Gecondoleerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snapernixvan Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Dat is heel erg om te horen ! Ik wens de nabestaanden heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
langzaam Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Gecondoleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AJKwak Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 sterkte de komende tijd AJKwak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Scheertjes Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Heel veel sterkte voor zijn naasten en dierbaren. Woorden schieten te kort.....gecondoleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
terp1234 Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 De Eastwood Cache was onze tweede cache (en tot nu toe onze enige in Brabant) ooit en blijft daarmee een bijzonder plekje houden. Heel veel sterkte voor de nabestaanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gijs de g Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst voor de komende tijd Gijsie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fam Vogel Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Wat schrik ik hier van. Ik had al weer een tijdje geleden contact over de Eastwood cache bij Oosterhout. Ik heb toen tijdelijk het onderhoud voor deze cache gedaan. Heel veel sterkte de komende tijd. Kaarsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
madame54 Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Gecondoleerd. Heel kracht en sterkte komende tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ranger4454 Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Gecondoleerd en heel veel sterkte. Krijg gewoon kippenvel van dit bericht. Onlangs zijn berichtjes nog gelezen over het adopteren van zijn caches. Niet verwacht dat het snel zou gaan....... *sprakeloos is* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Gecondoleerd, heel veel sterkte toegewenst voor nu en in de toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KoeBoe Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Hier zijn geen goede woorden voor te vinden. Gecondoleerd en heel veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden