Spring naar bijdragen

Kan Onroute Sd Kaartje Niet Meer Openen.


corina

Aanbevolen berichten

Ik heb een Dakota 20 met daarin een onroute wandelkaart op sd kaartje. Ik gebruik dit kaartje nu ongeveer anderhalf jaar.

Maar sinds vandaag kan mijn GPS hem niet meer vinden als ik mijn GPS aanzet heeft hij alleen nog maar de basiskaart. Ook als ik de GPS op de computer aan sluit vind hij geen onroute kaart.

Ook heb ik het sd kaartje uit mijn GPS gehaald en via een USB in de computer gedaan maar ook dan wordt er geen onroute kaartje gevonden.

Kan deze kaart ineens van mijn SD kaartje verdwenen zijn? En weet iemand of ik dat nog goed krijg of zal ik een nieuw kaartje moeten aanschaffen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb een Dakota 20 met daarin een onroute wandelkaart op sd kaartje. Ik gebruik dit kaartje nu ongeveer anderhalf jaar.

Maar sinds vandaag kan mijn GPS hem niet meer vinden als ik mijn GPS aanzet heeft hij alleen nog maar de basiskaart. Ook als ik de GPS op de computer aan sluit vind hij geen onroute kaart.

Ook heb ik het sd kaartje uit mijn GPS gehaald en via een USB in de computer gedaan maar ook dan wordt er geen onroute kaartje gevonden.

Kan deze kaart ineens van mijn SD kaartje verdwenen zijn? En weet iemand of ik dat nog goed krijg of zal ik een nieuw kaartje moeten aanschaffen?

 

Da's een lastige. Over het algemeen verdwijnen zaken niet zomaar van geheugenkaarten. Tegen beter weten in stel ik daarom toch maar de vraag of je voorafgaand aan de verdwijning van de wandelkaart iets gedaan hebt waardoor de kaart verdwenen kan zijn. Bovendien vraag ik mij af war niet wordt gevonden. Via een USB in jouw computer; het SD-kaartje (hardware) of het onroute kaartje (software)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry voor de late reactie

 

Als ik het kaartje in mijn PC stopt (via USB) en ik hem wil openen krijg ik het volgende:

Plaats een schijf of ander geschikt medium in verwisselbare schijf.

Dus ik ben bang dat het kaartje inderdaad is beschadigd. Ik weet niet hoe want ik haal hem nooit uit mijn GPS en heb er ook verder niets mee gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus ik ben bang dat het kaartje inderdaad is beschadigd.

 

Hoeft niet per se ... er kan ook een beschadigd bestandje opstaan (misschien een keertje onveilig ontkoppeld?) of een bitje zijn omgevallen, maar omdat het kaartje (de hardware) totaal niet herkend wordt kan ik geen zinnig woord over de toestand van het kaartje zeggen (gaat simpelweg mijn pet te boven).

Je hebt zeker niet ergens een reservekopie van de OnRoute kaart (de software) liggen die je op een nieuw kaartje kunt overzetten? Als dat niet het geval is dan rest er volgens mij niets anders dan een beroep doen op de coulance van de leverancier.

 

 

Ik weet niet hoe want ik haal hem nooit uit mijn GPS en heb er ook verder niets mee gedaan.

 

Als helpdesk-medewerkers een duppie zouden krijgen voor elke keer dat ze dat horen ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...