Spring naar bijdragen

Member only cache - Waarom?


Aanbevolen berichten

Toch wel gaaf hoor!

zeker in de buurt van wageningen mogen er van mij wel een paar bij qua cache's :-)

kan me zo wel een berg leuke plekken verzinnen volgens mij..

 

groetsen,

 

Gimli  :hehe:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
ReizenReizen

De lol van geocachen is voor mij het bezoeken van een nieuwe omgeving. Eentje waar je niet zomaar komt. Een lokatie of een route waar een mede cacher altijd veel tijd in heeft gestopt. En zelfs als je de cache niet kan vinden omdat... Is het meestal nog steeds heel erg leuk.Dus waarom moet een leuk en mooi spel met ongeschreven regels nu weer commercieel worden. Hier doen wildvreemden leuke dingen voor elkaar zomaar voor de lol! Hoevaak komt dat nu nog voor op deze aardkloot?

 

Nee laat het zoals het is. Als je zelf caches gezocht hebt vindt je het vanzelf leuk om er ook een voor anderen (en een beetje voor jezelf) te maken. Mijn kinderen vinden het bijna net zo leuk als onze cache weer is gevonden als er zelf een vinden. En als er dan eens eentje weg is... its all in the game.

 

Maar als er mensen zijn die speciale dingen voor speciale mensen willen doen in een eigen clubje... Van mij mag het, als ik maar niet hoef. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...