Spring naar bijdragen

Tb In Gevangenschap


Hans en Kitty

Aanbevolen berichten

Wij worden helaas geconfronteerd met een cacher die een TB van ons al 2 maanden in zijn bezit heeft en hem niet terug plaatst. We hebben al een paar mails gestuur met het verzoek om de TB verder te laten reizen, maar daar wordt niet op gereageerd. Natuurlijk, het gaat maar om een plaatje metaal van 5 euro, maar het is wel ons eigendom en misschien zit er zelfs wel een emotionele waarde aan..... Nu zijn wij redelijk nieuw in cachersland, dus we weten eigenlijk niet hoe hier nu verder me om te gaan. Wat nu te doen ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je kunt hier een oproep doen, of iemand de betreffende cacher toevallig kent. Misshien zijn er persoonlijke redenen dan de cacher je TB niet kan droppen. (ziekte,operatie, ed.)

Soms duurt het een poos voordat je tb weer verder gaat, ik spreek uit ervaring. TB ruim 1,5 jaar in bezit geweest van een cacher in spanje. Ook geen reacties op diverse mailtjes. Je zou, als het om een cacher in het buitenland betreft, ook nog een oproepje kunnen doen op het forum van dat betreffende land. Ook hier zou je weer kunnen vragen naar bekenden van de cacher.

 

Geef je TB iig niet op, hij komt vanzelf weer in beweging.

 

Groetjes, Dennis - Dennden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt hier een oproep doen, of iemand de betreffende cacher toevallig kent. Misshien zijn er persoonlijke redenen dan de cacher je TB niet kan droppen. (ziekte,operatie, ed.)

 

 

Wie kent de cacher Niellls, hij komt volgens ons uit de buurt van Zoetermeer. Hij heeft een TB van ons opgeraapt waarvan de boodschap is dat het om onze honeymoon TB gaat en dat deze zo snel mogelijk richting Bonaire moet. De TB is al 2 maanden in zijn bezit, we willen graag dat hij verder reist....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas wen er maar aan, er zitten een aantal 'cachers' tussen die alleen voor zichzelf bezig zijn.

Ik heb al vaak gehad dat een TB bij iemand bleef liggen en niet reageerde op mijn berichten, maar wel nog steeds aan het cachen was.

Ook zijn er een paar 'kwijt geraakt' met het bericht, 'sorry ik kan 'm niet meer vinden' en weer andere TB's zijn in een cache gewoon in rook opgegaan, helaas maar dit is de realiteit :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stalken met dagelijkse mail tot ze het helemaal zat zijn hielp bij ons wel. :yes:

Duurde even maar uiteindelijk was hij opeens weer geplaatst.

 

 

Hmmm, we gaan eens kijken of dat resultaat heeft :) Bedankt voor de tip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 mails in 4 dagen? Voor iemand als ik die meestal 1x per week zijn mail checkt, zou je je dan aardig gespamd voelen......

 

1x per week je mail checken??? Waarom heb je dan email, kun je beter vragen of ze je een gewone brief sturen die is dan sneller :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een TB van ons ligt al een jaar bij een cacher in de US. Op de eerste mail )na drie maanden gevangenschap) kregen we nog wel antwoord dat het snel in orde zou komen, maar latere mails (resp 6 maanden en twee weken geleden) zijn helemaal nooit meer beantwoord.

Waarom niet of waarom deze niet gedropt wordt- geen idee.

 

Die is dus weg, gaan we van uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 mails in 4 dagen? Voor iemand als ik die meestal 1x per week zijn mail checkt, zou je je dan aardig gespamd voelen......

 

1x per week je mail checken??? Waarom heb je dan email, kun je beter vragen of ze je een gewone brief sturen die is dan sneller :thumbup:

 

Wie zegt dat ik vaker dan 1x per week in mijn brievenbus kijk???

 

Maar om antwoord te geven: omdat email gratis is en je er de deur niet voor uit hoeft. In mijn geval niet van toepassing, maar voor velen ook omdat het overal ter wereld te checken is. En ik kan nog wel meer voordelen noemen. Jij zelf vast ook wel. ;)

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Wie zegt dat ik vaker dan 1x per week in mijn brievenbus kijk???

 

Maar om antwoord te geven: omdat email gratis is en je er de deur niet voor uit hoeft. In mijn geval niet van toepassing, maar voor velen ook omdat het overal ter wereld te checken is. En ik kan nog wel meer voordelen noemen. Jij zelf vast ook wel. ;)

 

groetjes GeoVlinder

 

Ja daarom kijk ik dus dagelijks m'n mailbox na, anders zit hij ook verstopt na een week :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...