daanjunior Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Hallo, ik ben op zoek naar een munitiekist. wie heeft er nog een liggen voor mij? het liefst omgeving Zoetermeer. Met vriendelijke groet, daanjunior Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BB & MM Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Hoi, we hebben er nog wel 1 liggen voor je. Voor 15 euro, we kunnen hem eventueel komen brengen voor 20 euro. Het gaat om een .50 munitiekist. Laat maar weten of je interesse hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 (bewerkt) Volgens dit draadje (zie 2e en laatste berichtje) heeft Van Herwijnen in Zoetermeer ze altijd op voorraad. 25 augustus 2011 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 (bewerkt) Hoi, we hebben er nog wel 1 liggen voor je. Voor 15 euro, we kunnen hem eventueel komen brengen voor 20 euro. Het gaat om een .50 munitiekist. Laat maar weten of je interesse hebt. Mijn hemel 15 euro. Het is echt crisis aan het worden.(.50 welk formaat is dat?) 25 augustus 2011 bewerkt door delta123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BB & MM Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 deksel is demontabel, waterdicht, afmeting 30x15,5x18,5cm hoog, gewicht 2kg, gebruikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 (bewerkt) En misschien is dit overzicht ook handig? Nog een overzichtsite. Of deze site. En nog een website. Nog eentje dan. De laatste dan. Of ff zelf verder googelen 26 augustus 2011 bewerkt door Ringeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Hallo, ik ben op zoek naar een munitiekist. wie heeft er nog een liggen voor mij? het liefst omgeving Zoetermeer. Met vriendelijke groet, daanjunior Hallo Daan, Voor een startende Geocacher heb ik wel een munitiekist liggen en voor jou is die gratis. Alleen ik woon niet in de buurt van Zoetermeer maar net boven Zwolle. Groet, Smeule Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden