Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ook een reviewer moet zich aan de richtlijnen houden die gc.com voor schrijft net als wij.

Het zou toch van de zotte zijn dat daar andere richtlijnen voor zijn.

Jij en ik cachen al een behoorlijke tijd is dat een vrijbrief om geen toestemming meer te vragen bij diverse instanties om een cache te plaatsen omdat wij al zo lang cachen?

Wij staan op dezelfde hoogte als andere cachers en moeten dezelfde richtlijnen volgen als een beginnende en zo is het ook bij de reviewers, hoeveel je ook betekent hebt voor die wereld.

- Groundspeak vindt 2 reviewers voor Nederland voldoende. Hun standpunt is dat als het in tijden van drukte echt nodig is, dat er dan tijdelijk andere reviewers -die normaal caches in landen zonder eigen reviewer behandelen- bijspringen.

Waar heb jij die wijsheden gelezen/gehoord?

In de bekende wandelgangen hoorde ik toch een ander verhaal!

• Top! 1
Geplaatst

@Twinlife,

Ik weet alleen nog dat ik het ca. 1 jaar geleden had gelezen toen er ook al een discussie was dat een tweede actieve reviewer nodig was en GeoGuy erbij kwam. Het kan natuurlijk best zijn dat Groundspeak nu door voortschrijdend inzicht een andere strategie heeft mbt reviewers. Als jouw bronnen op de wandelgang daarover meer weten, zou het leuk zijn als ze dat kunnen vertellen op dit forum.

Of men kan het zelf aan Bryan Roth vragen in de eerstvolgende chat op de buren.nl

Geplaatst

Kruimeldief op 12 augustus: "Het echte geocachen gaat naar de filistijnen".

Het echte geocachen IS naar de filistijnen. Het ga je goed, Kruimel ...

• Top! 1
Geplaatst

Dat heet evolutie... of zoiets...

Velen willen dat het weer wordt zoals vroeger... helaas... zoals ik eerder al eens ergens schreef:

Neem het voorbeeld van de natuurfreak/wereldverbeteraar; deze wil het liefst een zijn met de natuur en midden in de rimboe gaan wonen. Ver weg van de verdorven mensen en de industrie. Maar, het eerste wat hij doet is een boom kappen om een hut van te bouwen... :thumbdown:

Niks aan te doen. Het hoort erbij!

Geplaatst

Haha, wat een slechte vergelijking zeg :)

Ja, hij bouwt een hut, en hij heeft ook vast water en voedsel nodig.

En misschien ook wel een vuurtje.

En dat wil je vergelijken met de huidige industrie en vooruitgang?

Ik snap wat je bedoeld hoor maar de vergelijking klinkt mooier dan dat die is ;)

Geplaatst

Ik zou zeggen minimaal 2 reviewers erbij.

Dan is iedereen een beetje ontlast, je krijgt een snellere doorstroming en daardoor een beter service.

Ook tijdens vakanties, ziekte, persoonlijke omstandigheden gaat het "werk" gewoon door.

Alles, dus ook de ontwikkelingen binnen de geocache-wereld gaan tegenwoordig sneller, daar moet je m.i. op inspelen.

Heb uit een draadje van een paar jaar terug begrepen dat er een aantal vrijwilligers zijn die reviewer willen worden.

:beerchug:

Ik heb ooit een mail gestuurd naar Kruimeldief met de vraag welke stappen ik moest nemen, om reviewer te worden. Nooit iets op gehoord. Ook niet na tweets met de vraag of hij mijn mail al had gelezen. Denk dat de reviewers geen vrijwilligers willen buiten hun cluppie

Geplaatst (bewerkt)

Volgens de laatste tweets die ik gelezen heb van Kruimeldief begrijp ik dat hij en Kralenfee per vandaag stoppen met reviewen.

33583aad-dd30-465e-9649-c5ff1ef6caff.jpg

bewerkt door Ringeling
Geplaatst (bewerkt)

Volgens de laatste tweets die ik gelezen heb van Kruimeldief begrijp ik dat hij en Kralenfee per vandaag stoppen met reviewen.

Zag inderdaad Kruimeldief dat Tweeten in een Retweet. Kralenfee volg ik niet, heeft zij dat ook in een tweet gezegd? Of neem je dat aan omdat Kruimeldief er mee stopt??

[EDIT]

Heb het plaatje gezien dat je hebt toegevoegd, zag ik niet eerder. Vraag dus overbodig:-D

bewerkt door berveling
Geplaatst

Ik hoop voor geoguy dat er snel een reviewer bij komt. Volgens mij stopt Kralenfee ook. Uit een tweet:

Kruimeldief Kruimel

@

Ja, en KralenFee ook :) RT @mikky131: @oosterlengtes @KralenFee @Kruimeldief gaat kruimeldief stoppen?

Geplaatst (bewerkt)

Zojuist op Twitter: En nog een bedankje van Kruimel zelf!

f06e01d8-2ed3-4a3b-9318-db284d79b957.jpg

Kruimeldief: 'Iedereen bedankt. Misschien tot ooit "in het veld" Kruimeldief en KralenFee gaan twexit als reviewers en als accountnamen'.

Met dank voor het reviewen van 14269 caches!!!!

63a590c6-458e-405d-811e-06b7c64bd64e.jpg

Zoveel caches vinden is al een hele kunst, maar er zoveel reviewen nog zeker zo!!!!

bewerkt door Ringeling
Geplaatst

Nee inderdaad. We moeten lekker met z'n allen ons mond houden. Zoals jij ook altijd zo braaf doet. Dat helpt.

Waar jij altijd zo over de regeltjes aan het "piepen" bent (terecht of onterecht), daar zouden wij nu ons mond moeten houden? Voor het geval dat Kruimel er misschien mee stopt, omdat ie een mailtje van Groundspeak heeft gekregen? Zou wat kinderachtig zijn niet?

En hoezo houden we dan 1 reviewer over? We hebben er nu toch 3 ... soort van?

En stel dat dat allemaal zou gebeuren, dat Kruimel zich aangesproken voelt waarom kunnen er geen Nederlandse reviewers bijkomen en moeten dat perse Amerikanen zijn?

Misschien is dat sowieso wel een idee. Reviewers erbij ... scheelt de huidige reviewers werk en (blijkbaar) veel gezeur. Kunnen er ook weer wat vagige NeverEndigStory-dingen gelegd worden. Hebben ze meer tijd om de mailtjes daarover te beantwoorden of ter plekke langs te gaan om te checken of het allemaal wel klopt :-).

'

Binnen 24 uur, mijn verwachtingen uitgekomen

blijf maar lekker allemaal (of laat een zich eigen opgeroepen "vertegenwoodiger" van "alle geocachers") klagen bij de bobo's in Seatle, drijf gewoon jullie zin allemaal door en zorg dat elke keer de revieuwers door die gasten volkomen onbeschoft gepasseert worden, als jullie klagers maar je zin krijgt, na jullie de zondvloed

shappo en 3x hulde

Barny

c0741aea-be7a-4d63-a12e-f9caa683a33f.jpg

• Top! 2
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...