Spring naar bijdragen

incredimail problemen


snoopy and woodstock

Aanbevolen berichten

Vorige week heb ik Incredimail geinstaleerd. Dit is een programma dat je E-mail een leuker uitzien geeft dmv leuke achtergronden smilies enz. In de meeste gevallen werkt het goed, Echter als ik mailtjes van Geo-caching ontvang kan ik deze niet openen :o . Alleen als ik op afzender beantwoorden klik kan ik de tekst zien. Heeft iemand hier ervaring mee en weet men een oplossing hiervoor. Anders gooi ik het er weer af. Zou ik op zich jammer vinden want je kunt je mail er een stuk vrolijker mee maken. :ph34r:

groetjes Snoopy and Woodstock

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat is heel vreemd. Ik gebruik al jaren incredimail en alleen maar incredimail. Ik was betatester vanaf versie 1 en heb een premium en gold versie met registratienummer als dank.

Wat voor mail ik ook krijg van geocaching.com of .nl, nergens geen problemen mee.

Welke versie heb je? Sinds de 2 laatste versies is het ook in het Nederlands en de laatste update is van 23 februari jongstleden.

Kun je jouw problemen nog iets duidelijker omschrijven?

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r:die ook een full version heeft van lettercreator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik heb een Nederlands talige versie, deze heb ik gratis gedownload. Ik had van een vriend een mail gekregen met een link er in.Verder heb ik met iemand die dit ook gebruikt mijn instellingen vergeleken en die bleken hetzelfde te zijn. Bij hem werkt het wel goed. Vandaag heb ik een mail met een bijlage ontvangen, deze kon ik weer niet openen. Verder zoals gezegd ook de mailtjes van geocaching niet. er verschijnt bij 1 klik wel de afz enz in de balk en bij dubbelklik wordt een pagina op 3D wijze geopend maar die is dan helemaal blanco. klik ik vervolgens op afzender beantwoorden, dan kan ik de tekst wel lezen. Andere mailtjes die binnenkomen kan ik wel op de normale manier openen. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het moet een instelling zijn in incredimail of iets dergelijks. Zoals gezegd, alle mail gaat hier normaal los.

 

Stuur mij maar eens een mailtje door op mijn naam te klikken en ik zal je een aantal verschillende mailtjes terugsturen.

 

Wat voor een mailtje was het van .com dat niet normaal openging?

 

GRTZ

 

Kruimeldief :beerchug:Als je nooit ergens de eerste keer voor slaagt, is het raadzaam om niet te gaan parachutespringen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee helaas niet. De problemen zijn dezelfde gebleven sommige berichten zijn niet op de normale manier te openen. Overigens naar nu blijkt niet alleen berichten van geo-caching. Het bericht dat ik van jou (kruimeldief) ontving werkte trouwens wel. Ik heb incredimail inmiddels verwijderd. Wellicht komt er nog iemand met een oplossing maar tot die tijd doe ik het maar met de outlook.Toch bedankt allemaal voor de moeite. ;) Groetjes Snoopy and Woodstock

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...