tuintje Geplaatst 12 augustus 2011 Geplaatst 12 augustus 2011 Hallo iedereen, Ik ben hier nieuwe en zit even met een klein probleempje. Ik kan de kaart van Frankrijk niet laden, er verschijnt niks in beeld. Doe ik iets verkeerds of ligt het aan de pagina? Hoor het graag! Groet Tuintje
Attila de Hunt Geplaatst 12 augustus 2011 Geplaatst 12 augustus 2011 Er lijkt al enige tijd iets mis met de Franse geocachingsite : http://www.geocaching-france.com/?page=accueil Op deze website kunt je hiernaartoe linken via 'cachekaarten' en dan 'europa' , maar dat werkt dus niet omdat er met deze site zelf iets mis lijkt te zijn, de verbinding komt niet tot stand. Ik adviseer eenieder die caches wil gaan zoeken in Frankrijk om ze te zoeken via geocaching.com.
Brunsting Geplaatst 12 augustus 2011 Geplaatst 12 augustus 2011 Via geocaching.com doet hij het wel. Heb van de week ook op die manier gezocht.
tuintje Geplaatst 12 augustus 2011 Auteur Geplaatst 12 augustus 2011 ohkee, bedankt iedereen dan ga ik het zo proberen bonsoir
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden