Spring naar bijdragen

128 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vindt je van caches bij een vuilnisbak?

• Ze moeten verboden worden. Dit is niet leuk en smerig. Cachen moet je leuke plekjes laten zien!
      74
    • Ik hou er wel van om in een vuilnisbak met vuil te graaien.
      7
    • Onder een vuilnisbak vind ik niet erg maar erin is net iets te ver.
      35
    • Een cache is gewoon een cache en als hij onder de vuilnisbak ligt dan is het ook gewoon een puntje.
      4
    • Cache in Trash Out! Maar hier kun je beter de trash laten liggen!
      3
    • Ik vind er iets anders van en licht dat hieronder toe..
      5

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ze gelooft mij nog steeds. Een goed huwelijk is een kwestie van wederzijds vertrouwen.

Oh, dat zet mij aan het denken. Mijn 10 jaar jongere vrouw gaat sinds een maand drie keer per week naar naailes. Toen ik haar vroeg wanneer ik een eigengemaakt overhemd tegemoet kon zien, had ze het over spelden op de mouw.

Een nieuw waarschuwingspunt ligt op de loer, dus mijn volgende bijdrage is 100% on-topic.

Dan gaat ze zeker naar een cursus : "Naaien zonder garen"

Geplaatst

als jij je kind naar zulke plekken brengt mag je wat mij betreft direckt uit de ouderlijke macht worden gezet

Triest dat ouders hun kinderen meenemen naar ongure plekken en het daar aanwezige zwerfvuil benoemen als 'geocache'. De kids krijgen hetzelfde waanbeeld van het spel als papa en mama. Het kan echter ook omgekeerd: kinderen die hun ouders leren wat geocaching inhoudt.

Al 4 achtereenvolgende jaren organiseer ik voor de verjaardag van mijn neefje (bijna 11) een geospeurtocht in de bossen rond Eindhoven, die eindigt met een picknick met lekkernijen uit de cache. Zondag stond ik langs de lijn te praten met een knulletje dat ook dit jaar weer van de partij zal zijn en hij liet zich ontvallen dat zijn ouders, naar aanleiding van zijn enthousiaste verhalen, ook zijn gaan geocachen maar nooit in een bos komen en ook nooit gaan wandelen.

Uiteraard heb ik gevraagd onder welke naam zijn ouders actief zijn en, jawel hoor, typische quasicachers. Bijna 1000 'founds' in een half jaar tijd zonder ooit één geocache te hebben gelogd. Uitsluitend gezocht naar niemandalletjes, bermprullen in serieverband en vinexfrut zoals klikokertjes. Kortom: alles nep. Destijds fanatiek begonnen, maar ook vrij spoedig weer op het onnozele raapwerk uitgekeken. Gelukkig hebben ze zelf geen troep gestrooid.

Tijdens de jaarlijkse speurtocht gaan meerdere groepen, elk onder leiding van een ouder, via verschillende routes op zoek naar de schat. Dit jaar heb ik ook Team XYZ gevraagd en vanochtend ontving ik hun enthousiaste reactie. Ze doen graag mee, want ze waren al een poosje niet meer tot cachen gekomen en willen de draad toch weer oppakken. Komend weekend gaan we de wandelingen uitzetten en misschien kan ik dan terloops een mysterie oplossen dat mij al jaren bezighoudt: wat beweegt een volwassen vent om maanden achtereen kokertjes te gaan zoeken op parkeerplaatsen en in voortuinen?

Over anderhalve week gaan we met 16 herfsthaantjes in 4 groepen op pad. Een mooie gelegenheid voor de kinderen van Team XYZ om hun ouders te leren geocachen en hen te helpen bij het vinden van hun eerste echte cache. Hopelijk een nieuwe start ... maar dan goed.

• Top! 2
Geplaatst

En het wordt steeds gestoorder.

Vandaag in de krant: "Fileklimmen op de Mount Everest".

T5 petling.

Geplaatst

Zo Vlinder goed dat te horen, we wachten alleen nog op de uitnodiging. Ja inderdaad zit ik weer volledig off topic

Geplaatst

T5 petling.

met voorop een 80 jarige!

Dan heb je ook gelezen dat iemand met één been omhoog is gegaan.

Geplaatst

Wow! Knap hoor! Ik wist wel dat je oud moest zijn om een ouwe stomp te zijn! Maar 80 (!) en dan nog een T5 op de Mount Everest? :thumbup:

Geplaatst

Yep, één been maar dat was dan wel een jonge stomp :cool2: .

Nee, lieve Kikkers die T5 is slechts ontsproten uit het brein van Odje.

Er ligt wel een Earthcache en die is (pas) twee keer bezocht. Overigens wel met twee flutlogjes, aan de andere kant...de CO is er zelf ook niet geweest.

Geplaatst (bewerkt)

T5 petling.

met voorop een 80 jarige!

Dan heb je ook gelezen dat iemand met één been omhoog is gegaan.

Met twee benen omhoog en 21 puntjes per minuut!

bewerkt door Vlindertje
Geplaatst

Vlinder, herhaling is de kracht van de reclame, zeggen ze wel eens. Maar ook: energie steken in de mensen die je wel waardeert levert veel meer resultaat en dus vreugde op dan energie steken in dwarsliggers. De kokerrapers/veelplegers hebben geen tijd om op dit forum te komen en degenen die dat wel doen hebben maling aan jouw mening. Dat wordt bewezen (denk ik) door het feit dat de wildgroei niet tot staan is gebracht. Ach, ik gun ieder zijn plezier, daar heeft iedereen recht op. En of ik er last van heb? Nee. En zo wel, dan is dat mijn probleem.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...