MacDD Geplaatst 10 augustus 2011 Geplaatst 10 augustus 2011 Oke, hier een verhaal, te gek voor woorden. Wij eind julie een PostOffice cache gelogd in Echternach, Luxemburg. Daar 2 kaarten achtergelaten voor cache vrienden van ons. Deze vrienden waren op dat moment op vakantie in Frankrijk. 1 Stel kwam enkele dagen later terug naar Nederland, einde van de vakantie. Ze deden dit in meerder etappes en kozen op het einde van de dag een camping. Krijg ik plots een sms ; bedankt voor de geopost. Ik denken, ; he, dat ding hebben ze al gevonden in Frankrijk? Ik checken, PostOffice was niet gelogd. Ik toch terug SMS'en; Geef de locatie waar je hem hebt weggehaald? (ik dacht dat ze mogelijk mijn log hadden gelezen) Krijg ik sms terg ; Van de postbode. Ik snapte er nix van, heb dat ook terug ge-sms'ed en zou het later wel horen. Afijn, paar dagen later onze vrienden terug en toen kwam er toch een verhaal. Ze staan op de camping voor een nachtje in France en daar komt een auto de camping op. Op deze auto een sticker van GC.com. Dus ze raken in gesprek. Dit was een team dat hun vakantie moest omgooien door een plots overlijden in de familie (sterkte, heel veel sterkte). En dus puur bij toeval op deze camping stond. net als die vrienden. Afijn, je voelt hem natuurlijk al aankomen. Beide teams zitten in de avond verder te kletsen en die vrienden van ons geven aan dat wij net in Luxemburg waren geweest en meer van dat spul. Vraagt de dame van het andere team (Marloes van team glenenmaik) wat hun naam is. T-TAK zeggen die vrienden van ons. Marloes vliegt weg en komt terug met 2 kaarten. Jawel, de kaarten van ons, deze wilden ze ergens in zeeland planten als ze in de buurt waren. Maar ze konden de kaarten nu al geven. Na slechts 5 dagen onderweg te zijn geweest. En de grootste mafheid. Mstr glenenmaik is in het echte leven postbode. Hoe absurd kun je het hebben. heb het verhaal nu al 4 maal gehoord en al wat verteld, maar het blijft absurd.
Fam Vogel Geplaatst 10 augustus 2011 Geplaatst 10 augustus 2011 Dit is gewoon echt leuk. En wat een ongelooflijk toeval
Oemoemenoetjes Geplaatst 10 augustus 2011 Geplaatst 10 augustus 2011 Leuk om te lezen! Klein wereldje toch maar weer
glennenmaik Geplaatst 10 augustus 2011 Geplaatst 10 augustus 2011 Hoi allemaal, hier Marloes van team Glenn en Maik. Het was inderdaad absurd, zeker omdat wij daar totaal niet terecht hadden willen komen. Er Zitten rondom die camping wel 4 of 5 campings en ik wilde eigenlijk een andere opzoeken. Maar het was later in de middag en we waren moe, dus dan plant je je tent toch maar hier neer. Inderdaad zou dit niet de regio zijn waar we zouden kamperen. We zouden vanuit Luxemburg naar beneden rijden naar onder Dijon voor nog eens 10 dagen vakantie. Helaas stierf opa plotseling en dus hebben we onze route omgegooid. Eerst gezocht bij Bar-Le-Duc omdat we dachten dat dat wel een mooi gebied zou zijn voor de laatste 3 dagen. NIET dus! Vandaar dat we terecht kwamen op deze camping. Overigens zouden wij in mei al naar Luxemburg gaan, maar door werk kwam dat toen net niet uit en werd het dus de zomervakantie bestemming! Dit verhaal is dus bizar om verschillende redenen: - Wij hebben met geluk de post-office cache gevonden, hij was overwoekerd met bramenstruiken en we wilden het bijna opgeven... - In de PO-box 2 kaarten gestoken, een die hiermee zijn bestemming had bereikt (anders hadden we deze cache helemaal nooit gekozen om te doen) en een van onszelf aan iemand anders (omdat het verhaal dadelijk bizarder wordt verklap ik dat dat team Pelley is )en we namen er 2 uit voor Terneuzen. Er was er nog een voor Nederland en er werd nog even getwijfeld. Ik kon de lol er wel van inzien dat deze 2 kaarten van dezelfde persoon af kwamen en de onderlinge aankomststrijd tussen de kaarten. - Per ongeluk dus op deze camping aangekomen, terwijl het andere team er ook net stond in hetzelfde straatje. Hadden wij toch onze eerste keus, qua staanplaats kunnen kiezen op die camping, hadden we elkaar gemist omdat we nu op de route van T-Rak zaten richting toiletgebouw. - Toevallig spraken we elkaar aan! Toevallig werden onze namen bekend gemaakt en in mijn blonde hoofd ging meteen een alarmbel af! (hoe vaak onthoud je iets door emoties en moe van het reizen) De eerste kaart kon gewoon direct van cache naar bestemming worden afgegeven, niet in Terneuzen maar in Frankrijk! Speciaal overhandigd door Marco, die in Nederland inderdaad postbode is! Voor de aangetekende stukken, dus alleen persoonlijk post te overhandigen! (grappig detail) En T-rak stond er maar een nachtje! NU HET EXTRA BIZARRE!!!!: Thuisgekomen gaan we loggen. We loggen de PO-cache en kijken nog even naar de logjes en zien plots dat er een trackable sinds mei in had moeten zitten. Deze coin hebben wij niet gezien. We klikken op de coin want het blijkt een Nederlandse aan de afbeelding te zien (Tulp) wat blijkt nu????? Het is de coin van team Pelley!!!! Nou wat zeg je me daar van! Van de coin wisten wij niets, zagen dit pas bij terugkeer. Toevallig kozen wij ervoor een kaart aan hun te sturen vanuit Luxemburg. Nou echt, BIZAR, BIZAR, BIZAR! Wat een apart cacheverhaal he?
MacDD Geplaatst 10 augustus 2011 Auteur Geplaatst 10 augustus 2011 Om het dus nog maar even maffer te maken.
t-rak Geplaatst 10 augustus 2011 Geplaatst 10 augustus 2011 Ook wij waren niet van plan op deze camping te belanden. We waren onderweg naar huis en wilden eigenlijk richting Limburg rijden. Omdat het weer om te was daar, besloten we wat meer richting het westen te rijden. Ook daar nog twee campings voorbij gereden voor we bij deze besloten te stoppen. Verhaal vol toeval! Was echt freaky toevallig. Zo zie je maar dat de geopost sneller en leuker is dan de gewone post. Normaal gesproken duurt dat toch minstens een weekje vanuit Luxemburg! Te gek voor woorden, om zo verrast te worden op een camping voor een nachie! Met ruim 3.000.000 caches blijkt de geocache-wereld nog steeds een klein wereldje te zijn.
TeamKroket Geplaatst 10 augustus 2011 Geplaatst 10 augustus 2011 Wat een gaaf verhaal! Erg leuk om te lezen. Toeval bestaat niet, toch?
Aanbevolen berichten