Rudibu Geplaatst 20 juli 2011 Geplaatst 20 juli 2011 (bewerkt) Vrijdag op vakantie naar Lissendorf (Duitsland), vandaag even een paar caches naar mijn GPS 60 zetten. Helaas loop ik constant tegen problemen: Garmin Connertor bleek niet meer te werken, dus nieuwe geïnstalleerd, mijn garmin werd niet gevonden door de pc, dus nieuwe drivers feïnstalleerd, en nu blijkt dat coördinaten die naar mijn Garmin worden gestuurd daar neit aankomen. De opmerking "Geocache GC2ZEKA.gpx saved successfully" ten spijt, mijn Garmin geeft onder het kopje "Geocache" slechts de melding: "Niets gevonden". Iemand een idee wat hier mis gaat? Liever nog: een oplossing? Alvast bedankt. p.s. net nog even de software van de gps60 zelf, hoewel geheel up to date, geupdate. 20 juli 2011 bewerkt door Rudibu
Rudibu Geplaatst 21 juli 2011 Auteur Geplaatst 21 juli 2011 No shit! (kein scheiss) Nederlandse caches leveren geen probleem op, Duitse wel? Vorig jaar zat ik in België, niets aan de hand. Nu kom ik plots tot de ontdekking dat het uploaden van Duitse caches naar mijn GPS een probleem is? Wat is hier aan de hand?
den Duit Geplaatst 21 juli 2011 Geplaatst 21 juli 2011 (bewerkt) Heb je al geprobeerd om vanuit je caches scherm niet op dichtbij maar op naam te zoeken. Ik heb wel eens op het forum deze vraag meer voorbij zien komen. Dus het scherm wat je normaal ziet met de caches, hierop via menu naar caches op naam kijken...vermoedelijk staan ze daar. Als dat zo is worden ze vanzelf zichtbaar als je op de plaats van bestemming bent, dus waar de caches liggen. Ik denk dat daar het probleem zit, omdat je zegt...met de Nederlandse caches geen probleem.. Groeten en een fijne vakantie met die pracht GPS!!! 21 juli 2011 bewerkt door de Duitjes
haakmeer Geplaatst 21 juli 2011 Geplaatst 21 juli 2011 No shit! (kein scheiss) Nederlandse caches leveren geen probleem op, Duitse wel? Vorig jaar zat ik in België, niets aan de hand. Nu kom ik plots tot de ontdekking dat het uploaden van Duitse caches naar mijn GPS een probleem is? Wat is hier aan de hand? Het is geen fout/probleem maar die caches liggen op dat moment te ver van je laatste bekende positie. Simpele manier om het te controleren is even de gps uit te lezen in bv Mapsource of Basecamp, dan zie je ze allemaal te voorschijn komen.
thex Geplaatst 21 juli 2011 Geplaatst 21 juli 2011 Als toekomstige CEO en CIO (anders gaat die bronstige SnapNix weer tabak snuiven op dit draadje) van Garmin kijk ik tevreden naar de excelente aandacht welke Garmin ten toon spreidt . Moeilijker en onduidelijker konden we het niet maken lijkt het motto te zijn .
Twentse Mug Geplaatst 21 juli 2011 Geplaatst 21 juli 2011 (bewerkt) Kan het ook zijn dat je de GPX-versie moet instellen op default 1.0.1 op de website van Groundspeak? Bij mijn Nokia moet dat namelijk omdat ik anders ook "lege" gpx-files inlees. 21 juli 2011 bewerkt door Twentse Mug
Rudibu Geplaatst 21 juli 2011 Auteur Geplaatst 21 juli 2011 (bewerkt) Heb je al geprobeerd om vanuit je caches scherm niet op dichtbij maar op naam te zoeken. Ik heb wel eens op het forum deze vraag meer voorbij zien komen. Dus het scherm wat je normaal ziet met de caches, hierop via menu naar caches op naam kijken...vermoedelijk staan ze daar. Als dat zo is worden ze vanzelf zichtbaar als je op de plaats van bestemming bent, dus waar de caches liggen. Ik denk dat daar het probleem zit, omdat je zegt...met de Nederlandse caches geen probleem.. Groeten en een fijne vakantie met die pracht GPS!!! Dat was ´t! Doordat de problemen begonnen met de combinatie van de Garmin Communicator met IE9, ben ik blijven zoeken op softwarematige problemen en heb ik volledig over deze eenvoudige optie heen gekeken. Bedankt voor de tip! Gaat helemaal lukken met die vakantie. Alle anderen ook bedankt voor het meedenken. 21 juli 2011 bewerkt door Rudibu
de vanVeentjes Geplaatst 9 augustus 2012 Geplaatst 9 augustus 2012 Ondertussen een hele tijd later loop ik nu tegen dit probleem aan, dus gegoogeld en dit antwoord gevonden. Alsnog bedankt, de paniek is weg.
schuili Geplaatst 21 oktober 2012 Geplaatst 21 oktober 2012 en ook van mij een groot dank je wel!! Zat al te mopperen en mijn vrouw de gordijnen in te jagen...."schat, je mag er weer uit komen! Oplossing gevonden!"
Team-Alf Geplaatst 25 juli 2013 Geplaatst 25 juli 2013 Heb je al geprobeerd om vanuit je caches scherm niet op dichtbij maar op naam te zoeken. Ik heb wel eens op het forum deze vraag meer voorbij zien komen. Dus het scherm wat je normaal ziet met de caches, hierop via menu naar caches op naam kijken...vermoedelijk staan ze daar. Als dat zo is worden ze vanzelf zichtbaar als je op de plaats van bestemming bent, dus waar de caches liggen. Ik denk dat daar het probleem zit, omdat je zegt...met de Nederlandse caches geen probleem.. Groeten en een fijne vakantie met die pracht GPS!!! Ruim 2 jaar later maak ook ik dankbaar gebruik van deze reaktie!
Aanbevolen berichten