Spring naar bijdragen

Hoe Kan Ik Een Kaart Op Een Micro Sd Kaartje Zetten


moedermuis

Aanbevolen berichten

O jongens jongens, ajb, ga niet ruzie maken om wel of niet illegaal. Dat is helemaal niet de bedoeling.

 

Ik heb voor het eerst zo'n ding die ik helemaal zelf moet opstarten. Ik snap er de ballen van (om het maar even plat te zeggen). Ik weet al niet eens of ik het apparaat ook moet installeren o.i.d., er zit nl alleen een quickstart boekje in de doos (in allerlei talen behalve nederlands, ook handig) en zoek het verder maar uit.

 

Her en der krijg je tips aangereikt (waar ik overigens erg blij mee ben) en websites waar je kaarten kan installeren etc, maar ik weet niet eens wáár iedereen het over heeft.

Het heeft een beetje het zelfde gevoel als dat je een bouwvakker vertelt dat hij maar eens allerlei activiteiten moet uitvoeren met een naaimachine.

 

Het is voor mij dus zoeken naar wát ik nodig heb, hoe ik dat ga gebruiken en wanneer.

 

Laten we ajb ophouden over wel/niet illegaal, dat is wat mij betreft niet de discussie. Wis mijn vraag maar want dit gaat een kant op waar het helemaal niet naar toe hoeft te gaan.

 

En ondertussen weet ik nog steeds niet hoe ik verder moet met dit ding ...... zucht......

 

Gr. m

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

het verhaal legaal/illegaal heeft er toch wel mee te maken, de manier vanistalleren is meestal heel anders bij illegale installatie procedures.

 

Maar die landen op de dvdtje, hoe staan die op dat dvdtje?

Heb je mapsource al geïnstalleerd?

Heb je een windows of een Mac computer?

 

 

hoe meer info hoe beter, want anders kan er niet geholpen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het gewoon legaal is, (ik had de 1e keer met mijn GPS en mapsource ook een unlockprobleempje dankzij de site van Garmin zelf, kreeg het wel opgelost) mensen hebben tenslotte ook OSM aangeraden in een ander topic (en ga verder niet op die discussie in),

maar misschien is het praktischer als iemand je gewoon op locatie komt helpen. Forum is niks mis mee, maar als ik het zo lees gaat het zo wel lastig worden.

Voor een oregon kan je trouwens ook het programma Basecamp gebruiken

bewerkt door expir_bofh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hoeft dus helemaal niet als het gaat om legale software. Waarom er meteen van uit gaan dat het illegaal zou zijn? Omdat mapsource/basecamp de unlockwizzard niet kan starten? Lijkt me dan eerder aan iets van de installatie daarvan te liggen dan aan de gebruikte kaarten.

 

Natuurlijk, dat klopt.

Daar kan vanalles mis mee gaan, blijkt wel uit google.

Echter die combinatie van precies die 3 landen op 1 dvd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kan de topic starter aangeven om wat voor dvd het gaat. Naam merk etc

Als het om illegale kaarten gaat kunnen we je hier moeilijk uitleg geven.

Blijken ze gewoon legal te zijn dan zal ik het draadje even schoonmaken

 

Want we zijn hier om elkaar te helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb inmiddels hulp gekregen via pb :yes: en hoop dat we eruit komen. Stap voor stap zal het toch moeten lukken. Het is gewoon lastig om alles via de pc te doen aangezien ik zoveel uitdrukkingen niet ken en dus dan ook niet weet wat er mee bedoeld wordt.

 

Ik ken één iemand die ook deze hobby heeft maar die heeft weer geen garmin dus ik vraag me af of die persoon me verder kan helpen.

 

 

We komen er vast wel uit.

 

Bedankt mocht het gelukt zijn dan zal ik dat hier even laten weten. :thumbup:

 

Gr. M

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...