Spring naar bijdragen

Mogelijkheid Tot Reactie Bij Veranderen Forum?


Waldio

Aanbevolen berichten

Veranderingen forum

 

Waarom moet dit topic zo vaag? Wat is er zowel dan veranderd, wat is erbij gekomen en waarvoor? Wat is er weg en waarom? Nu weten we namelijk alsnog niks en hebben we bijna hetzelfde effect als dat je niks meld.

 

Verder snap ik ook niet dat er bij zo'n topic geen mogelijkheid tot reactie is. Juist bij dit soort mededelingen kunnen de reacties voor goede feedback en oplossingen zorgen.

 

Vervolgens zou ik graag ook antwoord willen op de vraag waarom je een bericht na ... tijd niet meer kan wijzigen. En ook hoelang deze tijd is.

 

Leuk dat er veranderingen zijn! :thumbup:

Jammer dat er zo vaag over wordt gedaan en niet op wordt gereageerd :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

jammer om te zien dat na samen met BaJo en een aantal teamleden ruim een jaar te hebben gewerkt naar openheid op het forum en het binnen een paar dagen na vertrek weer lijkt te vervallen in vaagheid en onduidelijkheid. Ik hoop dat dit te maken heeft met het vormgeven van de nieuwe structuur maar dat er zsm weer open wordt gecommuniceerd op dit forum.

Je zult het moeten hebben van je forum gebruikers, blijf ze dus betrekken bij veranderingen en ideeën.

 

Veel succes!

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de feed-back. Reageren kan bij deze, in dit draadje.

 

We proberen het forum wat logischer in te delen.

Daar hebben we gisteravond met 4 teamleden aan gewerkt. Tijdens het overleg zijn de veranderingen doorgevoerd.

Het valt niet mee om telijkertijd ook een uitgebreide mededeling aan de forumgebruikers te schrijven.

Wij vonden de wijzigingen niet erg ingrijpend.

We willen graag dat de specifieke fora beter en vaker worden gebruikt.

Zodat het algemene forum wat leger blijft.

We passen daarom sommige fora aan, en ook de uitleg waarin staat waarvoor het forum bedoeld is.

We hebben wat subfora toegevoegd.

Er is een forum wedstrijden toegevoegd.

Er is een forum earthcaches toegevoegd, dat was het enige cachetype dat niet werd benoemd.

Het forum hardware heeft een andere indeling omdat sommige draadjes in meerdere subfora pasten.

 

Een aantal teamleden zal komende tijd bezig gaan met het verplaatsen van draadjes. Zodat ze in de nieuwe/gewijzigde fora terecht komen.

 

Het veranderen van je eigen berichten is ingesteld op 1 uur. Dat is ruim voldoende voor het verbeteren van typfouten.

Dit om te voorkomen dat men reageert op een bericht dat later anders is.

 

Als er nog onduidelijkheden zijn dan horen we het graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de duidelijkheid Wad-seekers!

 

Is het misschien niet een idee dat je automatisch de topics met wijzigingen zo maakt dat er op gereageerd kan worden? Beetje vreemd als je elke keer 2 topics nodig hebt.

 

Het forum wedstrijden had ik nog niet gezien. Goed idee om daar wat voor te maken, aangezien dat toch wel een groot iets is hier op het forum.

 

Het veranderen van je eigen berichten is ingesteld op 1 uur. Dat is ruim voldoende voor het verbeteren van typfouten.

Dit om te voorkomen dat men reageert op een bericht dat later anders is.

1 uur? Dat vind ik veel te kort. Het gaat bij mij namelijk niet perse om typfouten (die zie ik toch niet :blush: ), maar om kleine foutjes. Zoals bijv. in het forum over het jaaroverzicht van 2011. Ik kwam pas na het lezen van het volgende bericht erachter dat daar een fout in stond. Zoiets gebeurd wel vaker en heel vaak is dat buiten een uur.

Ik zou willen voorstellen om deze tijd op 24 uur te zetten. Vaak heb je dan al wel weer een nieuw bericht of pb gekregen dat er een fout in staat en dan kan je het nog mooi wijzigen.

 

En hoe gaan jullie het doen met topics zoals Rondje Nederland XXL? Moet ik dat nu iedere wijziging aan de moderator doorgeven zodat die het kan wijzigen of kunnen er uitzonderingen op dit systeem gemaakt worden?

 

En zomaar voor de nieuwsgierigheid, kunnen de teamleden (dus niet alleen de moderators) wel berichten na 1 uur wijzigen? Dus hebben ze weer een stapje voor, net zoals bij het plus systeem?

 

Het valt niet mee om tegelijkertijd ook een uitgebreide mededeling aan de forumgebruikers te schrijven.

Ik ken dit probleem inderdaad ook met Rondje Nederland XXL, maar toch zul je tijd moeten stoppen in het doorgeven van informatie aan je bezoekers/andere mensen. Deze mensen gebruiken namelijk het forum en zijn denk ik belangrijker dan sommige wijzigingen. Zonder gebruikers hebben wijzigingen geen nut.

bewerkt door Waldio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

toch zul je tijd moeten stoppen in het doorgeven van informatie aan je bezoekers/andere mensen. Deze mensen gebruiken namelijk het forum en zijn denk ik belangrijker dan sommige wijzigingen. Zonder gebruikers hebben wijzigingen geen nut.

 

Eens, informatie verstrekken over wijzigingen waardoor de gebruiker voor verrassingen kan komen te staan is zeker essentieel.

Maar wijzigingen waar een gebruiker weinig tot niets van merkt en alleen zorgen voor een soepeler beheer van de site, naar mijn mening niet

.

 

Informeren is belangrijk, maar we moeten zeker niet naar een situatie waarin het team verantwoording verschuldigd zou zijn aan de bezoekers van de site, voor elke wijziging die ze doorvoeren.

Ik denk dat wij bezoekers / gebruikers ons wel moeten blijven realiseren, dat de eigenaar / het team de site naar eigen goeddunken en mogelijkheden/middelen inricht en indien nodig wijzigt en dat wij "slechts" bezoekers / gebruikers zijn.

 

We hebben geen "recht van informatie" (maar het is natuurlijk fijn als we wel worden geinformeerd)

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het belangrijkste waarom er een tijdlimiet is gekomen....

Dan mag je bij alle posters zijn die zichzelf totaal weg modereren.

Na een opmerking van een andere cacher werden soms hele berichten weggehaald of totaal anders geformuleerd.

 

Het is heel jammer dat mensen misbruik maken van deze knop.

En zeker omdat we meer werk krijgen door mensen die niet normaal kunnen omgaan met een stukje netetiquette.

 

We zullen even moeten zien of posters wel rechten krijgen voor bv het bijhouden van bepaalde topics.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...