Spring naar bijdragen

Database Opbouwen In Gsak


Saviemeke

Aanbevolen berichten

Sinds kort ben ik mij gaan verdiepen in GSAK, zoals anderen al aangeven is het handig om een database te hebben zodat je op reis zonder internet toch kunt gaan cachen.

Nu wil ik graag een database voor Nederland, Belgie en Luxemburg op gaan zetten. In eerste instantie ben ik begonnen caches rond een plaats te selecteren, maar dan loop je al spoedig tegen problemen aan omdat de cirkel om die plaats steeds varieert naar gelang de cache dichtheid.

Nu kwam ik door hier en daar wat te lezen op het idee om de pocket queries per land over een bepaalde tijdperiode samen te stellen, bv een eerste query van 2001 t/m 2005, een tweede van 2006 t/m 2007 etc...

Op deze wijze zou je toch redelijk snel alle caches van een land in GSAK kunnen hebben, of zijn er nog andere methoden ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Per land en tijdsperiode is inderdaad het handigst. Er zijn ook speciale PQ generator tooltjes voor, maar die vind je niet hier... Maar er is vast wel iemand die je even wil helpen (en even zoeken in dit forum levert vast ook al wel een hit op).

Houdt er wel rekening mee dat als je de hele Benelux wilt, dat het dan om erg veel caches en dus ook erg veel PQ's gaat. Alleen voor Nederland heb ik er nu al 14 van 1000 nodig...

Kom je echt zo vaak in al die landen, of is het voor Belgie en Luxemburg ook genoeg om deze alleen in te laden als je er daadwerkelijk heen gaat?

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom niet veel in Belgie en Luxemburg, maar voor de vakantie lijkt het mij erg handig om ze bij de hand te hebben omdat wij nooit precies weten waar we uiteindelijk terecht komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...