Spring naar bijdragen

Te Koop Garmin 60Csx


MoNo_eGo

Aanbevolen berichten

Te koop wegens geplande upgrade.

Een zeer nette onbeschadigde Garmin Gpsmap 60csx

 

Deze mij heel veel plezier opgeleverd.

 

Deze gps wordt geleverd met:Stevige (nieuwe) fietshouder (met bon)

Beschermhoesje

Rempclip

2gig sd

 

Kaarten:kaartTopo NL (cd)

Nl wandelkaart (SD)

NL fietskaart (SD)

Trip & waypoint manager (cd)

 

vraagprijs €250

Over 3 weken mag ie naar de hoogste bieder, (tenzij er een heel goed bod komt)

Staat ook op MP dus biedingen gelden ook voor daar.

Marktplaats

 

Bijvoorkeur ophalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Aantal berichten verwijderd om de volgende reden:

- Reageer alleen als je echt iets wilt kopen: Ga alleen in op topics als je daadwerkelijk iets wilt kopen, en probeer je als buitenstaander niet te bemoeien met hetgeen er verkocht wordt of de onderhandelingen. Reacties als “Wie wil dat nou nog hebben", "Wat moet je daar nou mee" of “Dat is veel te duur.”, zijn frustrerend voor de verkoper en schrikken geïnteresseerde kopers af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aantal berichten verwijderd om de volgende reden:

- Reageer alleen als je echt iets wilt kopen: Ga alleen in op topics als je daadwerkelijk iets wilt kopen, en probeer je als buitenstaander niet te bemoeien met hetgeen er verkocht wordt of de onderhandelingen. Reacties als "Wie wil dat nou nog hebben", "Wat moet je daar nou mee" of "Dat is veel te duur.", zijn frustrerend voor de verkoper en schrikken geïnteresseerde kopers af.

 

Ik was geinteresseerd, stelde dus wat vragen, heb desgewenst ook uitgelegd waarom ik die vragen stelde.

Was me dus van geen kwaad bewust. excuus daarvoor.

 

Kon bovenstaande strofe in de forumregels overigens niet terugvinden (ik dacht die redelijk goed te kennen, dus heb voor alle zekerheid nog even gechecked)

 

Ook in de uitleg bij de topic zie ik dit niet direkt staan.

 

Waar had ik moeten kijken om deze regel tegengekomen te zijn?

 

Ik denk toch dat het een probleem is, als je voor dat je een reactie post, eerst de halve site moet doorspitten om te kijken of je wel datgene mag schrijven wat je wilt schrijven.

 

Deze geinteresseerde koper is in elk geval nu wel afgeschrokken. :blink:

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Twinpeaks, kan mij niet voorstellen dat als je echt interesse hebt in deze gps's je nu bent afgebracht van het idee om deze aan te schaffen omdat ik de berichten verwijderd heb. Regels zijn duidelijk. Had je interesse dan had je niet een discussie over de prijs moeten stellen maar gewoon een bod doen, met reden, dat je de vraagprijs te hoog vind gezien de nieuwwaarde van de 62 serie.

 

PS de regels voor posten in het aangeboden topic staan als eerste bericht in het topic aangeboden.

bewerkt door Cernunnos
antwoord toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regels zijn duidelijk.

 

PS de regels voor posten in het aangeboden topic staan als eerste bericht in het topic aangeboden.

 

Sorry Cernunnos, maar dat was dus voor mij niet echt duidelijk, want niet de eerste plaats voor mij om te zoeken naar de regels.

 

Wellicht een idee om dit aan de forumregels toe te voegen?

 

En wat mijn interesse betreft: Ik had de advertentie ook op Marktplaats gezien, maar daar heeft de adverteerder een minimumbod van 250 euro ingesteld.

Lager bieden kan ik dus niet en ik vond persoonlijk een startbod van 250 euro veel te hoog. (afgezet tegen de huidige nieuwprijzen)

Ik stelde hier dus met wat redenen omkleed, de vraag of dat minimum van 250 euro niet een tikje optimistisch was.

 

Dat leek mij een legitieme vraag.

 

Ik zal mijn contact met de verkoper via Marktplaats voortzetten.

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...