Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi,

Heel blij met onze nieuwe oregon 550 T gingen we gisteren op pad.

Hadden via GSAK een aantal trad op de gps gezet en een multi. Eerst de multi gelopen; ging prima zonder papieren. Daarna de tradjes gedaan. Nu moesten wer ergens toch een formule weten die bij de cachebeschrijving zou staan, maar neen hoor, niks. Er stind gewoon niks beschrijving bij. En bij die multi stond alles er in. Hoe kan dat?

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt,

Katrien

Geplaatst

Zou je willen aangeven hoe je de caches op je gps hebt gezet, en waar de formule stond (in de cachebeschrijving, een usernote o.i.d.)

Nu is het een beetje raden wat er aan de hand kan zijn geweest.

Geplaatst

Dat is een letterbox type, heb ik nooit gedaan.

Ik zie niet echt iets vreemds aan de omschrijving, behalve de rode letters ineen volgens mij niet gehaal standaard lettertype. Ik weet niet of de html browser van de Oregon hier goed mee om weet te gaan.

Ik heb nu even geen tijd om dat in mijn Oregon 450 te proberen.

De volgende keer maar voor de start proberen of de listing leesbaar is.

Geplaatst

Heb je de caches er 'gewoon' via GSAK opgezet, of met behulp van de GarminExport macro?

Bij cache GC2VXM8 heb je inderdaag een formule nodig.

Als ik deze cache via de GarminExport macro in mijn Oregon550T inlaad, dan komt de formule ook mooi mee.

Mocht de cachebeschrijving echt een keer te lang zijn, dan kun je altijd de formule overnemen in een GSAK notitie, zodat hij bij de eerste log komt te staan (moet je dat wel zo instellen in de macro)

Bijzonder trouwens dat deze caches volgens geocaching.com in Belgie liggen, terwijl ze op de kaart nog net in Nederland liggen...

Succes met het ontdekken van de mogelijkheden van de Oregon!

Geplaatst (bewerkt)

Zojuist even een test gedaan met de cache GC2VXM8 naar mijn Oregon 400t (gewoon via GSAK direct versturen, zonder macro of iets dergelijks) maar daar heb ik wel alle tekst.

Maar het komt bij mij ook wel eens voor dat er een stuk van de tekst ontbreekt, maar dat is meestal alleen bij uitzonderlijke lange cache beschrijvingen.

bewerkt door GerardM86
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...