GoudHaartje Geplaatst 13 mei 2011 Geplaatst 13 mei 2011 Ik heb zojuist mijn PM vernieuwd die tot 22 mei zou lopen. Na betaling zag ik dat, volgens de info, het nieuwe PMship start op 27 april 2011 en doorloopt tot 27 april 2012. Dat lijkt me niet kloppen aangezien het vandaag 13 mei is. Eigenlijk mis ik nu een maand, want volgens mij had het nieuwe PMship op 22 mei 2010 moeten starten. Ik heb een request naar GS gestuurd met de vraag wat het probleem kan zijn. En ik hoorde van een andere cacher dat die hetzelfde probleem heeft maar dat GS niet echt op zijn request heeft gereageerd. Zijn er meer cachers die dit hebben meegemaakt ?
Fotogravinnetje Geplaatst 13 mei 2011 Geplaatst 13 mei 2011 Bij mij staat er gewoon netjes 05/10/2012 (dus 10 mei 2012) als renewal date. Heb een week of vier geleden verlengd
Wammus Geplaatst 13 mei 2011 Geplaatst 13 mei 2011 Hier precies hetzelfde, ticket aangemaakt bij Groundspeak support en slechts een reactie gehad dat ze er op terug zouden komen. Nu een week later nog geen verdere (re)actie gehad.. Daarom zojuist via Paypal een "geschil" aangemaakt met de vraag het geld terug te halen. Verlengen van m'n membership doe ik dan pas na verstrijken van de einddatum. Beetje maf en jammer dat het zo moet.
De GEO Ridders Geplaatst 13 mei 2011 Geplaatst 13 mei 2011 (bewerkt) Bij mij is de renewal automatisch gegaan op 8-mei-2011. Ik kreeg mail met daarin de tekst: "Your new account expiration date is June 2, 2012." Maar wat blijkt, op mijn user-pagina staat vrolijk: 08/May/2012 Er gaat ergens iets niet helemaal lekker daar. 13 mei 2011 bewerkt door De GEO Ridders
GoudHaartje Geplaatst 13 mei 2011 Auteur Geplaatst 13 mei 2011 Bij mij is de renewal automatisch gegaan op 8-mei-2011. Ik kreeg mail met daarin de tekst: "Your new account expiration date is June 2, 2012." Maar wat blijkt, op mijn user-pagina staat vrolijk: 08/May/2012 Er gaat ergens iets niet helemaal lekker daar. Bij mij in mijn profiel staat ook 27 april als renewal date. Dat is dus naar mijn idee niet de juiste datum.
De GEO Ridders Geplaatst 13 mei 2011 Geplaatst 13 mei 2011 Ik heb net toch maar even een vragende reply email gestuurd op hun mail waarin staat dat de renewal heeft plaats gevonden. Ben benieuwd wat daar uitkomt.
Skjal Geplaatst 13 mei 2011 Geplaatst 13 mei 2011 Maak nou geen slapende honden wakker In febr. of maart j.l. pas weer verlengd. Your Membership Details Type: Premium Member Recurring: No Expire Date: Wednesday, September 19, 2012
De GEO Ridders Geplaatst 13 mei 2011 Geplaatst 13 mei 2011 Maak nou geen slapende honden wakker In febr. of maart j.l. pas weer verlengd. Your Membership Details Type: Premium Member Recurring: No Expire Date: Wednesday, September 19, 2012 Je hebt zeker 30 Euries betaald ipv USD
Japiejoo Geplaatst 13 mei 2011 Geplaatst 13 mei 2011 Dit is al bekend bij Groundspeak en er wordt blijkbaar aan gewerkt. Linkje naar feedback forum
Marcel en Micha Geplaatst 13 mei 2011 Geplaatst 13 mei 2011 Mooi dat ze er al aan het werken zijn, want het is idd niet echt eerlijk. Ik heb drie weken geleden mijn membership verlengd en het zou 29 april afgelopen zijn, dus ongeveer een week voor de einddatum verlengd. Vanaf toen heeft hij aangegeven dat hij tot 30 april 2012 verlengd is, dus hier is het wel goed gegaan. Ik heb wel met creditcard betaald en niet met pay pal, misschien dat het hier in kan zitten?
GoudHaartje Geplaatst 13 mei 2011 Auteur Geplaatst 13 mei 2011 Dit is al bekend bij Groundspeak en er wordt blijkbaar aan gewerkt. Linkje naar feedback forum Dank je voor de link. Dan zal het vast goed gaan komen.
Skjal Geplaatst 13 mei 2011 Geplaatst 13 mei 2011 Je hebt zeker 30 Euries betaald ipv USD Even gecheckt maar het bedrag was op 27 april € 21,11 Nu zou het € 21, 27 zijn. Ik hou m'n mond dus wel dicht
hill house Geplaatst 13 mei 2011 Geplaatst 13 mei 2011 Ook wij hebben op 6 mei onze PM verlengd. Deze liep af op 12 mei 2011. Nu verlenging is de datum nu 18 april. Ook wij missen dus bijna een maand hill house Annen
Wammus Geplaatst 14 mei 2011 Geplaatst 14 mei 2011 Na "kietelen" via Paypal heb ik van Groundspeak gisteren de volgende reactie gekregen: We sincerely apologize for this issue. Our Web developers are aware of it and are working to fix it quickly. We will update your membership to the correct date as soon as we can. In the meantime, your membership will not expire. Thank you for your patience while we resolve this issue. Mooi toch? Nog ff afwachten dus maar als de techneuten ermee bezig zijn dan zal t vast goed gaan komen
De GEO Ridders Geplaatst 14 mei 2011 Geplaatst 14 mei 2011 Na "kietelen" via Paypal heb ik van Groundspeak gisteren de volgende reactie gekregen: We sincerely apologize for this issue. Our Web developers are aware of it and are working to fix it quickly. We will update your membership to the correct date as soon as we can. In the meantime, your membership will not expire. Thank you for your patience while we resolve this issue. Mooi toch? Nog ff afwachten dus maar als de techneuten ermee bezig zijn dan zal t vast goed gaan komen Precies. Deze mail heb ik (na post op het GS forum) ook binnen gekregen. Heel netjes van ze. En dat terwijl mijn PM met exact 1 jaar was verlengd. Ja, we krijgen altijd een paar weken extra, dat is goeie service. Ik vind dat ze correct handelen. Gewoon even afwachten allemaal. Het gaat zeker weten goed komen.
Aanbevolen berichten