quinten39 Geplaatst 8 mei 2011 Geplaatst 8 mei 2011 hallo ik heb pas de gps62s in mijn bezit en ook gps60csx als wij met de auto gaan dan geef ik de plaats aan waar wij naar toe willen maar tijden het rijden geeft de gps gewoon een paarse lijn die niet over de weg van de kaart loop en ook geeft hij niet de volgende afslag aan zodat je weet wanneer je op tijd af moet slaan bij de gps60csx werkte dat allemaal goed maar bij gps62s krijg ik het niet voor elkaar. :crybaby:
Geo-Hoppers Geplaatst 8 mei 2011 Geplaatst 8 mei 2011 En om het bovenstaande antwoord ( wat ook het eerste was dat ik bedacht) nog wat duidelijker te maken, een topo kaart is bv niet routeerbaar, maar een kaart als bv. Metroguide Europe v 9.0 of City Navigator Europe wel. Als die kaart gebruikt wordt, zijn deze wel routeerbaar. Ik denk eigenlijk ( maar dat weet ik gewoon niet !, ) dat het ingeven van een punt in de routeerbare kaart - niet automatisch een door de GPS bedachte route oplevert. Maar het zou goed kunnen zijn dat dit wel kan, wellicht dat een ander dat weet. Ik gebruik mijn GPS daar nooit voor, wel TomTom
Linkalovers Geplaatst 8 mei 2011 Geplaatst 8 mei 2011 (bewerkt) Sorry, vraag verkeerd gelezen. 8 mei 2011 bewerkt door Linkalovers
Marcel en Micha Geplaatst 8 mei 2011 Geplaatst 8 mei 2011 En om het bovenstaande antwoord ( wat ook het eerste was dat ik bedacht) nog wat duidelijker te maken, een topo kaart is bv niet routeerbaar, Misschien een beetje off topic, maar met onze TOPO benlux en Dakota 20 kunnen wij een route over de weg laten berekenen. Dan geeft hij aan of we links of rechts moeten. Ben er altijd vanuit gegaan dat dit routeerbaar is?
Tovenaartje Geplaatst 8 mei 2011 Geplaatst 8 mei 2011 De Benelux topo kaart en de Onroute Wandelkaart (ook topo volgens mij) die wij hebben zijn beiden routeerbaar. Er zijn inderdaad topo kaarten die niet routeerbaar zijn, maar dat geldt zeker niet voor alle topo kaarten.
thex Geplaatst 8 mei 2011 Geplaatst 8 mei 2011 Topo is routeerbaar, alleen de snelweg niet. Heeft de GPS egvraagd of je over de weg wilt ? Zoniet dan staat dit menuutje uit, en moet hij die vraag weer gaan stellen (dis is optioneel). Aangezien ik geen ST heb, weet ik niet waar je dat menuutje aan kunt zetten, maar dat laat zich wel vinden.
quinten39 Geplaatst 8 mei 2011 Auteur Geplaatst 8 mei 2011 ik heb city navigator europe nt 2010 er op staan en topo benelux 2010 ik gebruik topo alleen voor gecaching en voornaam in de bossen en city navigator europe nt 2010 gebruik ik het meest voor op de weg
Fotogravinnetje Geplaatst 8 mei 2011 Geplaatst 8 mei 2011 ergens in je route-instellingen moet je kunnen aangeven of hij standaard off-road of over de weg moet berekenen of dat ie dat altijd moet vragen. zet hem op die laatste en kies in de auto voor over de weg. Andere optie: heb je de kaarten via mapsource op je apparaat gezet? zo ja, heb je dan aangevinkt dat de routeringsgegevens ook meegestuurd moesten worden?
quinten39 Geplaatst 8 mei 2011 Auteur Geplaatst 8 mei 2011 ik heb inderdaad via mapsource de kaarten geïnstalleerd en heb niet gekeken of routeringsgegevens aangevinkt staat dat dit ook meegestuurd moesten worden? misschien ligt het daar aan ik ga dat eerst eens uitzoeken alvast bedankt voor de tip
quinten39 Geplaatst 8 mei 2011 Auteur Geplaatst 8 mei 2011 hallo mensen ik ben nu een heel eind het blijk in de instelling van de gps62s niet goed staat OffRoad = navigeert in vogelvlucht Tijd onderweg = navigatie volgt de wegen/paden snelste route Afgelegde afstand = voor de kortste afstand. en ik had hem op offRoad staan nu moet ik nog kijken of hij ook de afslag aan geeft met een signaal alvast bedank
Aanbevolen berichten