Spring naar bijdragen

Peiling Tools Voor Nokia


Team Humpf

Aanbevolen berichten

Hallo, wie kan mij helpen aan bijvoorbeeld een totaalpakket aan readers voor de Nokia 5530 Express Musik? (barcode, Tag, bar scanner etc etc)

Ik ben ook op zoek naar Peiling tools om bijvb . snijlijnen te bepalen.

Ik weet dat ze er ook voor de I-Phone zijn.(Geotoolkit) maar kan ze zelf niet vinden.

Telefoon waar het om gaat draait op Symbian OS v9.4 en via Ovi-store van Nokia kan ik het ook niet krijgen.

Ik hoop dat jullie misschien wat meer weten?

 

Graag hoor ik van jullie,

 

Vriendelijke groet Team Humpf..

bewerkt door Team Humpf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Oeps hele domme fout ....

 

Softwareplatform en gebruikersinterface

 

* S60 5e edtie

* Symbian OS v9.4

* Spraakcommando's

* FOTA (Firmware update Over-The-Air)

* Startscherm voor XpressMusic 2009

* Contactenbalk voor tot 20 contacten

* Speciale plug-in startscherm voor muziekspeler

 

Excuus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat betreft die readers. Een totaalpakket weet ik niet, maar je hebt wel verschillende readers als je googelt. Kijk dan vooral op je besturingssysteem. Dat het om een Nokia gaat is niet belangrijk. Vergelijk het met Windows, op welk merk computer dat zit is ook niet belangrijk. Je hebt de Nokia Barcode Reader maar ik vind ook Zebrascan een goede.

 

Voor die snijpunten weet ik zo niets maar dat doe ik meestal in het veld met pen en papier en de rekenmachine op de Nokia.

 

Google maar op s60v5.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik I-nigma en neoreader voor de barcodes.

(ik heb ook een nokia met symbian s60 v5)

 

Neoreader heb ik (gratis) van de ovi store dinges, en I-nigma van hun site (ook gratis, en handigste is dan vaak om te downloaden rechtstreeks via telefoon internet)

Het meeste van de qr achtige codes pakken ze bij mij wel, en neo ook (2d)barcode als het goed is.

(dus zowel de 3d als 2d barcodes)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik heb inderdaad al de losse readers , allen gedownload van Ovi- store.

Tag-reader, Bee tag, Upcode, Neo-reader en die doen het wel, maar is erg onoverzichtelijk zo...

Vandaar de vraag of dat ergens te vinden is in een totaalpakket.

Ik heb ergens wel zo`n pakketje gezien, maar dat draait dan weer niet op Symbian, maar alleen op windows.

Ben dus bang dat dat dan niet gaat werken.

 

Wat voor mijn toestel (Nokia 5530) het belangrijkste is, is die Kruispeil tool....

Dat is iets wat niet lukt op onze Garmin Dakota 20...

Normaal peilen met graden en aantal meters gaat prima en lukt altijd wel, maar de kruispeiling krijgen we niet onder de knie.

Maar dat kan ook aan ons liggen natuurlijk..

dank alvast voor jullie reacties.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

 

 

 

 

 

 

Normaal peilen met graden en aantal meters gaat prima en lukt altijd wel, maar de kruispeiling krijgen we niet onder de knie.

Maar dat kan ook aan ons liggen natuurlijk..

dank alvast voor jullie reacties.....

Kruispeilen is niet echt moeilijk. Neem een voldoende (maar niet te grote) afstand, 1 a 2 km. Peil hiermee vanaf WP1 (noem de peiling WP1P) en vanaf WP2 (peiling is WP2P). Maak nu de route WP1 - WP1P - WP2P - WP2 en zoek de kruising op. Route WP1 - WP1P - WP2 - WP2P kan ook maar dan is de kruising in de praktijk minder gemakkelijk te vinden.

Succes, Krijgertjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...