Spring naar bijdragen

Caches Zijn Niet Meer Te Vinden Op Gps


bidonhouder

Aanbevolen berichten

Het probleem is soms al erg genoeg om de caches in het echt te vinden, maar als ze dan ook nog eens op je gps verdwenen zijn :blink: . Heb nu al verscheidene malen mogen meemaken dat als ik de caches download op een gps (oregon, dakota en edge), ik deze in het veld niet meer kan terugvinden op de gps. Eens thuis gekomen en ik download de cache opnieuw krijg ik de melding dat deze wel degelijk op het toestel staan en of deze moeten overschreven worden. Is dit een veel voorkomend probleem, doen wij iets fout, kunnen we dit verhelpen.....????? Alle tips zijn welkom. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoe probeer je ze te "vinden" op de GPS?

Bij de oregon en dakota onder 'Geocaches'-'uw geocaches bekijken'-'een geocache zoeken'. Bij de Edge onder mijn favorieten. Dus op het scherm zijn de caches niet meer te vinden en als je op de pc kijkt naar de Garmin folder staan ze er wel degelijk op. Ik heb dit topic ook geopend op het belgisch forum, blijkbaar zijn er wel meerdere met dit probleem, maar niemand weet een reden. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is de afstand vanaf je huispositie misschien te groot? Caches die te ver weg liggen zie je niet maar staan wel degelijk op je GPS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voeg de caches toe via de GC-site, ze staan dan op de gps in GPX-file. Maar.....gps opstarten en nergens meer te vinden, sommige wel en anderen weer niet. Ik zet er 20 op en dan zijn er soms maar 5 zichtbaar.... Welke afstand maakt niet uit en ze staan ook niet bij de gevonden. Dit weekend een nieuwe Oregon gekocht en BINGO weer van dat. :eek:

 

http://www.geocaching.be/ipb-nl/index.php?/topic/5432-caches-zijn-niet-meer-te-vinden-op-gps/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemd, nooit last van gehad. Wel altijd veilig verwijderen via hardware->verwijderen. Niet complete schrijfacties kunnen ervoor zorgen dat niet alles erop staat of je geheugen compleet de weg kwijt is.

 

De gpx-files staan ook in de gpx subdirectory?

bewerkt door Team Gelaen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...