Spring naar bijdragen

Profielinhoud Verdwenen


The Sugars

Aanbevolen berichten

Je kent het wel. Je begint met geocaching en langzamerhand wordt het een verslaving. Je gaat zelfs je profielpagina opleuken. Ieder op zijn eigen manier. Ook wij dus. Alle gevonden coins, verkregen banners, een kaartje met landen waar we caches hebben gevonden, enz enz. Ach, ieder zijn hobby.

Totdat opeens deze profielpagina helemaal leeg is. :crybaby:

Alleen ons teamlogo staat er nog. Wat kan er gebeurt zijn? Wij hebben het natuurlijk niet zelf weggehaald!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat is mij vorige week ook gebeurd... en ik heb ook niets bijzonders gedaan. Ik heb 'm maar opnieuw gemaakt en deze keer een backup gemaakt... als het kalf verdronken is dempt men de put :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De afgelopen tijd gebeurd dat geloof ik wel vaker... Ik zou heel even wachten tot je een nieuwe pagina gaat maken. Bij mij is mijn profielpagina de afgelopen weken een paar keer verdwenen om de dag erna er weer te staan... Als je nu dingen gaat veranderen, raak je je huidige pagina kwijt. Dat was bij mij de eerste keer namelijk ook. (Misschien is hij ook wel echt weg hoor, ik zeg alleen wat er bij mijn pagina is gebeurd)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedoel je dit ? Dit probleem werd zo'n 16 dagen geleden gemeld.

 

er staat een antwoord van Elias onder het gemelde probleem:

 

"While debugging the recent performance problems with the site, we found a strange issue where the profile text was one of the major causes.

We've disabled the display of the profile text temporarily to eliminate the serious performance issue it was causing.

None of the profile data has been lost, it just isn't being displayed.

Once we have this issue resolved, your profile text will show up correctly again."

Elias Admin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedoel je dit ? Dit probleem werd zo'n 16 dagen geleden gemeld.

 

Het lijkt er wel op.

Bedankt voor het meedenken. :thumbup: Ik hoop dat het weer goed komt. En anders zit er niets anders op dan 'm opnieuw :thumbdown: en een backup te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...