Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wat een leuk idee! Als er een klasje gestart wordt in het Drenthe dan ben ik graag van de partij.

Ook ik ben een beginner en ben op dit forum gekomen via ouders online. Daar ben ik getipt om te gaan geocachen. Ik weet dat er meerdere mensen zijn die daarin geinterreseerd zijn.

Een lid van dat forum heeft me heel veel verteld via mail (ik ken haar dus niet i.r.l.) en heeft me ook gewezen op dit forum.

Dus misschien is het dan leuk om een oproepje bij dat forum te doen, bij de rubriek vraag/aanbod? Ik zal de link hier niet neerzetten. Ik weet niet of dat mag.

Gr. Moedermuis

• 1 month later...
Geplaatst

S*** is die beginners klas vorige week geweest??

Ik lees het net pas, ben nog niet zo lang bezig en kan wel wat hulp gebruiken!

De traditionals willen nog wel lukken, maar verder :blush:

Als er nog een dag georganiseerd wordt in het zuiden zou ik wel mee willen, eventueel zou ik ook nog met de trein meer naar het noorden kunnen reizen!

ik hoop dat ik snel eens samen kan cachen

groetjes Anja

Geplaatst

Mocht je er wat verder voor naar het noorden willen treinen, dan mag je wel een keer met mij mee cachen. Ik, ook vrouw, woon in Utrecht niet ver van het station.

Geplaatst

Beginnersklasje is niet doorgegaan, had me er ook voor ingeschreven.

Ik woon in Belgisch Limburg, wil ook wel een keer iets afspreken. In de buurt van Weert bv.

Geplaatst

Patje en ik hebben denk ik December weer tijd.. gelijk maar een datum afspreken dan voor het zuiden? Ander schuift het weer verder op ben ik bang ;-)

Geplaatst

Patje en ik hebben denk ik December weer tijd.. gelijk maar een datum afspreken dan voor het zuiden? Ander schuift het weer verder op ben ik bang ;-)

In december kan ik tot de 5e, daarna pas weer na 23 januari.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...