Koen-Thirza Geplaatst 8 juni 2011 Geplaatst 8 juni 2011 Ben je als je 300+ caches heb gevonden nog beginner?
thex Geplaatst 8 juni 2011 Geplaatst 8 juni 2011 Hmm als je pas bij 200 serieus genomen wordt om in de ranking de laatste plaats in te nemen, denk ik dat je met 300 wel snor zit (in het jaar 2003)
Free Wally Geplaatst 8 juni 2011 Geplaatst 8 juni 2011 Hmm...3 juli genoteerd. Als er geen andere zaken komen die de planning verstoren wil ik wel eens aansluiten en kijken of Patje mij een beetje wegwijs kan maken Bijkomend voordeel dat ik dan eindelijk eens van zijn creaties kan proeven
EvdB69 Geplaatst 10 juni 2011 Geplaatst 10 juni 2011 ik moet even kijken of ik een andere afspraak verzet kan krijgen. Laat zsm weten of ik er bij gaan zijn. (patje: welke gps heb jij als ik vragen mag?)
EvdB69 Geplaatst 18 juni 2011 Geplaatst 18 juni 2011 Patje, Helaas gaat 3 juli ons niet lukken. . We houden het topic in de gaten voor een eventuele volgende x dat er weer een klasje is.
eikenhofjes Geplaatst 23 juni 2011 Geplaatst 23 juni 2011 Ik wil wel meedoen met Den haag. Is daar al meer over bekend? Wij zijn erge beginnelingen met 12 caches, maar zijn al errug verslaafd!
Licabri Geplaatst 23 juni 2011 Geplaatst 23 juni 2011 Als er eens zo'n klasje door iemand in het oosten georganiseerd word, dan hou ik me van harte aanbevolen. Groetjes, Licabri
patje Geplaatst 23 juni 2011 Geplaatst 23 juni 2011 Op 3 juli zal er een dag zijn in de omgeving van tilburg. nog mensen die aan willen sluiten? Stuur even een PM en dan komt het in orde!
miss Geplaatst 23 juni 2011 Geplaatst 23 juni 2011 (bewerkt) Ook ik hou me aanbevolen voor als er nog een klasje in het oosten komt. 23 juni 2011 bewerkt door miss
Annelies Geplaatst 1 augustus 2011 Geplaatst 1 augustus 2011 Ik zou best wat hulp kunnen gebruiken. Ben zondag begonnen en inmiddels 3 caches gezocht. Mammam, Haagse hoogtepunten en Emma's hof. Het vinden van de locatie lukt me nog wel redelijk, zeker als ik de foto's bij de logs bekijk maar tot op heden heb ik niets gevonden. Bij mij nijpt het hem dus vooralsnog in de zoektechnieken. Want waar zoek ik precies naar? Ik heb afbeeldingen van chases gegoogled, en dat ik de Nano bij de Haagse hoogtepunten gemist heb, snap ik nog wel, maar de micro en de small had ik toch best kunnen vinden? Ik hoef niet een hele dag, ik zou het prettig vinden als er iemand in Den Haag met mij een keer in de avond een cache zou willen doen. Gewoon om wat tips te krijgen voor het zoeken. Mochten er mensen deze caches kennen dan is het misschien ook fijn om via een bericht wat tips te krijgen, zodat ik zelf, met andere ogen de boel nog eens kan bekijken. Ps: misschien handig te vermelden, ik doe het wandelend of per fiets. Ik was trouwens compleet verrast door Emma's hof, wat een prachtige tuin. Op steenworp afstand.
't Hopbelletje Geplaatst 2 augustus 2011 Geplaatst 2 augustus 2011 Je hebt de puzzel opgelost bij Haagse hoogtepunten? Misschien is dit iets voor je Caches Voor Starters 2011 of Startershandleiding
patje Geplaatst 28 augustus 2011 Geplaatst 28 augustus 2011 Goedendag allemaal, Er is een nieuwe datum bekend vor het beginnersklasje in het zuiden van het land. Deze zal plaatsvinden om zondag 9 oktober. Mochten er mensen interesse hebben, dan horen we het graag. De dag zal plaatsvinden in de buurt van Tilburg. Hoe en wat precies gaan we binnenkort plannen. Dit zal ook zijn aan de hand van jullie vragen/problemen. Het kan zijn dat het even duurt voor er een reactie komt, want we gaan op vakantie. Groeten Patje en N0kk0
VeerenVeen Geplaatst 28 augustus 2011 Geplaatst 28 augustus 2011 Hallo Annelies, Het lijkt me leuk om een keer samen op een avond een cache te gaan zoeken. Ik ben een vrouw, woon ook in Den Haag en geocach sinds de winter. Ondertussen heb ik er al meer dan 100 gevonden. Emma's hof heb ik nog niet gezocht, maar wil ik binnenkort ook graag gaan doen. Dus zullen we binnenkort iets afspreken? Groetjes, VeerenVeen
patje Geplaatst 12 september 2011 Geplaatst 12 september 2011 Even een schopje omhoog, de datum komt dichterbij. Nog liefhebbers??
Aanbevolen berichten