guus&mary Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 Hallo, Ik kan sinds een week of zo via geocaching.nl niet meer op de pagina van Nederland komen waar alle cache staan afgebeeld.d.m.v de puntjes.Wel kan ik er via mijn profielpagina komen bij de cache omschrijvingen.Ook via een andere computer bij vrienden lukt het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 Kun je misschien even aangeven welke kaart je bedoeld en met welk browser je zit? Dat lost een probleem vaak wat makkelijker op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skjal Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 Ga op de startpagina van .nl naar "Doe het zelf". Ga aan de linkerkant naar "Browser voorkeur". Haal bij "Overige instellingen" het vinkje weg bij "Gebruik traditionele cache kaarten i.p.v. GoogleMaps". Probeer nu nog eens de kaart te openen. Het ziet er wat anders uit, maar het werkt perfect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 Er loopt nog een draadje waar in gemeld is dat er een storing zit in de kaarten .daar word dus aan gewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
guus&mary Geplaatst 3 april 2011 Auteur Share Geplaatst 3 april 2011 Oke dan wacht ik het af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
parreg Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 Je kan toch gewoon de map op .com gebruiken? Wat is daar mis mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGorkum Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 Je kan toch gewoon de map op .com gebruiken? Wat is daar mis mee? Niks, ik gebruik de kaart van .com sinds de puntjeskaart van .nl mij te onoverzichtelijk werd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 De stippenkaart zou het nu gewoon weer moeten doen. Kennelijk was er ergens iets veranderd in de hosting, want iets dat al jaren op die manier werkte, stopte er opeens mee. Dus wat kleine wijzigingen uitgevoerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden