Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Een tijdje al weer heb ik de Android applicatie voor Geocaching (van Groundspeak zelf dus) op mijn telefoon draaien. Het ziet er fraai uit en werkt 'aardig'.

Daarmee bedoel ik voornamelijk dat het doet wat het moet doen (namelijk je d.m.v. een pijltje naar de ingevoerde coördinaat brengen).

Echter, van mijn vorige telefoon (een Windows Mobile 6.5 model) was ik het programma Gatecacher gewend.

Als je dat gewend bent dan is het wel een stapje terug, helaas. Zo is het toevoegen van waypoints beperkt tot het rechtstreeks invoeren van de coördinaten en d.m.b. een projectie.

Er zijn zoveel meer mogelijkheden tot het berekenen van waypoints, denk aan cirkels die elkaar kruisen, lijnen die elkaar kruisen, gemiddelden enz.

Daarom ben ik in mijn toetsenbord gekropen en heb op het Geocaching for Android forum een request aangemaakt:

Add waypoints by calculation, waarin ik vraag of het mogelijk is om waypoints op meerdere mogelijkheden in te voeren door het uitvoeren van een berekening van andere waarden.

Vandaag kwam het bericht dat deze nu 'under review' is. Dat is natuurlijk erg leuk maar meer stemmen kunnen er altijd nog bij. Dus nu is je kans: stem op bovenstaande request, wellicht wordt het binnenkort uitgevoerd... [-o<

Geplaatst

Mijn stem heb je. En C:Geo moet je mee uitkijken, zijn meerdere meldingen dat het gebruik van die software resulteren kan in blokkeren van je account bij .com helaas.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...