hoedinie Geplaatst 31 augustus 2014 Geplaatst 31 augustus 2014 Ik heb de 62 sc op aanraden van iemand omdat die meer intern geheugen heeft als de 62s. Daardoor zou de gps sneller zijn. Dat is alles wat ik ervan weet. @JQ en LQ: Ja, dat heb ik ook regelmatig. En dan soms een keer of 5 achter elkaar opnieuw starten en dan doet ie het wel weer. Heel appart en kan er ook niks over vinden. Sinds de laatste firmware upgrade geen last meer van gehad overigens.
merijn Geplaatst 3 september 2014 Geplaatst 3 september 2014 Ja ik heb dat ook regelmatig gehad je kan eenharde reset uitvoeren door als de garmin uit staat hem op te starten met de -enter en -page knop ingedrukt te houden aanzetten optie 2 een masterreset waarna hij terug gaat naar fabrieks instellingen door de -quit. -menu en -out ingedrukt te houden en hem dan aan te zetten Ik had hier een lange tijd geleden last van na een firmware update en heb hem toen gedowngrade naar de versie van waar ik er toen geen last van had en heb sindsdien geen firmware upgrade gedaan en er tot nog toe geen last meer van gehad
Van Stolk Geplaatst 3 september 2014 Geplaatst 3 september 2014 Ik loop zelf met een 62stc. deze heb ik sinds oktober 2012 meen ik. Bij aanschaf hebben ze de software bij waypoint bij gewerkt. en ik heb eigenlijk nooit problemen met vastlopen of iets. Er is één bug wel en dat is dat ik niet direct uit het geocache menu terug kan gaan naar de kaart. dan moet ik bijvoorbeeld eerst over het scherm van hoogte profiel gaan Ik doe hem maar geen up-date aan. Ik ben bang dat het er niet allemaal beter van wordt. Verder ben ik ook zeer tevreden met de camera die ik op de gps heb. Ik gebruik hem nog best vaak als ik met de gps onderweg ben.
thex Geplaatst 3 september 2014 Geplaatst 3 september 2014 Je doet er goed aan kaart en gpx op de sd kaart te plaatsen. Als nl bij opstart iets fout zit, kun je die er gewoon uittrekken. Probleem is dat de gps ook in memory schijf schrijft. Als je dan net de batt eruit haalt is het hommeles de volgende keer. Dus backup maken, sd kaart gebruiken voor al het variabele spul, en verder schietgebedje.
Aanbevolen berichten