philliams Geplaatst 9 februari 2011 Geplaatst 9 februari 2011 (bewerkt) Voor een kennis die ik heb besmet met het geocache-virus, zoek ik een Garmin GPS. Wat hij moet hebben is: - GPX ondersteuning - kompas - geheugen uit te breiden d.m.v. een sd-card Heeft iemand toevallig een leuke GPS liggen voor een beginner? Zelf begon ik met een Etrex Vista Hcx, aan zoiets zit ik te denken. Nu heb ik een Oregon 550, maar dat is iets boven zijn budget 9 februari 2011 bewerkt door philliams
Fotogravinnetje Geplaatst 9 februari 2011 Geplaatst 9 februari 2011 (bewerkt) Is deze dan niets? In ieder geval om mee te beginnen....Zit weliswaar geen sd-slot in, maar je kunt er wel kaartmateriaal op zetten 9 februari 2011 bewerkt door Fotogravinnetje
philliams Geplaatst 9 februari 2011 Auteur Geplaatst 9 februari 2011 Is deze dan niets? In ieder geval om mee te beginnen....Zit weliswaar geen sd-slot in, maar je kunt er wel kaartmateriaal op zetten Die had ik al zien staan maar helaas zit er geen elektronisch kompas in. Maar wel bedankt voor je bericht
HereIsTom Geplaatst 9 februari 2011 Geplaatst 9 februari 2011 In het geval dat je geen 2e handsje kan vinden, de Garmin eTrex Vista HCx is nu in de aanbieding bij Bol en deze heeft alles wat je zoekt, goedkoper heb ik 'm nog niet kunnen vinden; Garmin Vista HCx.
Team MenM Geplaatst 9 februari 2011 Geplaatst 9 februari 2011 In het geval dat je geen 2e handsje kan vinden, de Garmin eTrex Vista HCx is nu in de aanbieding bij Bol en deze heeft alles wat je zoekt, goedkoper heb ik 'm nog niet kunnen vinden; Garmin Vista HCx. Hij kan nog €15,- goedkoper als je ff op kieskeurig kijkt :-)Mooi prijsje voor een starter lijkt me!
Walker74 Geplaatst 9 februari 2011 Geplaatst 9 februari 2011 Een dijk van een GPS: De gpsmap 60 csx http://kopen.marktplaats.nl/search.php?o=1&ftb=1&searchmode=marktplaats&q=garmin+gpsmap+60csx&qsf=1&submit1=Zoek
philliams Geplaatst 9 februari 2011 Auteur Geplaatst 9 februari 2011 Allen een PB terug, bedankt voor jullie snelle reactie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden