Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Op verzoek het stukje Danasoft uit de Firefox handtekening verwijderd. Hoewel het een onschuldige anonieme IP-logger is, kan ik me voorstellen dat het agressief kan overkomen  ;)

Ja de eerste keer schrok ik er wel van. Je voelt je ongevraagd een beetje bekeken, maar ach we laten de hele dag overal onze voetsporen na.

Bij het boodschappendoen ( klantenkaart) pinnen, tanken, op bewakingscamera's enz.

Toch wel goed dat je hem hebt weggehaald.

Geplaatst

Om je PC vrij te krijgen en te houden van ads spyware virussen e.d. zou je hier heel veel informatie, tips, software en waar nodig hulp kunnen vinden.

Dat hunten naar WLAN netwerken heet btw Wardriven. Kijk dan ook eens hier. Dat is voor hun zo ongeveer wat GC.com voor ons is. Wellicht is je eigen netwerk ook al gevonden én met de nodige inloggegevens op de site aangemeld.

Geplaatst

Ja het komt inderdaad nogal agressief over om dat met die ip-adressen zo te doen en bevordert de sfeer niet in mijn beleving. Onnodig.

Ik heb daar zelf ook wel eens geprikkeld op gereageerd en het daarna teruggedaan en persoonlijke info die ik van de betreffende mensen kon achterhalen in eenzelfde context aan ze geretourneerd; adressen, kentekens uit foto's, naam van de vrouw ed. uit logjes ip adres eigenaar van de site enz

Het effect men voelde zich zwaar bedreigd en vertoonde zelf ook opnieuw bedreigingen en zo komt het dus over.

Niet doen; hou het leuk.

Als je wilt bewijzen veel van computers te weten doe er iets nuttigs mee.

In die sfeer zie ook het lamballen in slowchat over dat in bepaalde provincies

bepaalde soorten mensen met bepaalde eigenschappen wonen.

Dat soort nadenkertjes werken niet.

Gewoon leuk houden en hou het bij geocaching gerelateerde toegevoegde waarde.

Dan beleeft iedereen er het langst plezier aan.

Geplaatst

Voor mensen die zwelgen in een Big Brother-gevoel de volgende tip:

ga nu op Schiphol Station op een bankje zitten op een perron. Het liefst een dubbelbeveiligde bank (dan zie je 2 camera's aan het plafond op je gericht staan).

En ga een sjekkie zitten draaien. Hoeveel seconden duurt het voordat uit luidsprekers de mededeling schalt: "Schiphol is een rookvrij station.... bla bla bla " en dan dat nog eens in het Engels?

Zwaai vriendelijk naar de camera's want anders ben je misschien verdacht.

Geplaatst
Voor mensen die zwelgen in een Big Brother-gevoel de volgende tip:

ga nu op Schiphol Station op een bankje zitten op een perron. Het liefst een dubbelbeveiligde bank (dan zie je 2 camera's aan het plafond op je gericht staan).

En ga een sjekkie zitten draaien. Hoeveel seconden duurt het voordat uit luidsprekers de mededeling schalt: "Schiphol is een rookvrij station.... bla bla bla " en dan dat nog eens in het Engels?

Zwaai vriendelijk naar de camera's want anders ben je misschien verdacht.

Die houden we er in! :beerchug:

Off-topic ?

Nee, ging ook over privacy en zo.

Geplaatst
Off-topic ?

Mja, je zou het als off-topic kunnen lezen, maar ik ken de prof en weet hoe ik zijn post moet lezen. Het is zeker niet als off-topic bedoeld maar meer als "je kan overal wat achter zoeken".

Maar op de vraag in het eerste postje is nu voldoende antwoord gegeven. Draadje gaat dicht.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...