teco Geplaatst 24 januari 2004 Share Geplaatst 24 januari 2004 Vanmiddag zijn we op pad geweest met mensen van radio Noord: Henk Oosterhuis en Wiebren Klijnstra. Ze wilden een reportage maken voor Radio Noord over geocaching, daarom hebben we gezamelijk de Groningse cache Ruiten AA gedaan. Gezellig gebabbeld. Dit gesprek wordt door Wiebren terug gebracht tot een item van 8 minuten; het wordt maandag 26 januari om 12.30 uitgezonden op Radio Noord, 97.5 FM. Na een paar dagen krijgen wij een kopie van de uitzending, we zullen weldra linkjes maken zodat iedereen die het wil, alles ook kan beluisteren. Fijn dat geocaching ook eens wordt belicht vanuit het oogpunt van de cachers! Op de cache Ruiten AA is bij onze note een foto te bekijken: Henk, Wiebren en Marjo en de microfoon met een wel zeer grote aaibaarheidsfactor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefanne_3 Geplaatst 24 januari 2004 Share Geplaatst 24 januari 2004 Op de cache Ruiten AA is bij onze note een foto te bekijken linkje naar het log Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 24 januari 2004 Share Geplaatst 24 januari 2004 leuk man dat het op radio noord komt,komen de mensen in de provincie groningen ook eens te weten wat geocaching is volgen mij zijn er niet zoveel geocacher in de provincie en zeker niet in het noord-oosten. twinlife zit zeker bij de radio om 12.30uur. gr twinlife (die niet zoveel geocachers kent in groningen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SplinterTeam Geplaatst 24 januari 2004 Share Geplaatst 24 januari 2004 Prima Actie zoals al vermeld zijn er zeker niet in het noord-oosten veel geocachers of caches.maar we zijn aan het werk! Ik zou graag die link willen hebben zelfs de opname om op mn site te zetten!!! groeten SplinterTeam(004) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 25 januari 2004 Share Geplaatst 25 januari 2004 veel geocachers je zegt het zelf al gr twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Gadgeteers Geplaatst 26 januari 2004 Share Geplaatst 26 januari 2004 leuk man dat het op radio noord komt,komen de mensen in de provincie groningen ook eens te weten wat geocaching isvolgen mij zijn er niet zoveel geocacher in de provincie en zeker niet in het noord-oosten. twinlife zit zeker bij de radio om 12.30uur. gr twinlife (die niet zoveel geocachers kent in groningen) Wellicht een idee om eens een poll te lanceren uit welke provincie men komt? Ben ikzelf ook wel nieuwsgierig naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DearHunter Geplaatst 26 januari 2004 Share Geplaatst 26 januari 2004 Dit staat er op tvnoord tekst: Zoek de schat met ‘geocaching’ GRONINGEN - ‘Geocaching’ oftewel schatzoeken via de satelliet wordt steeds populairder. Ook Noorderlingen blijken al verwoede schatzoekers. Zo mag de 46-jarige Teco Boot uit Schoonloo zich de beste geocacher van het land noemen. Hij zocht dit weekend naar zijn 667ste cach. Geocaching is een uit Amerika overgewaaide zoeksport, waarbij via internet en de satelliet aan de hand van coördinaten naar schatten wordt gezocht. Boot denkt dat geocaching de komende jaren een enorme vlucht zal nemen. Nederlands kampioen geocaching Teco Boot uit Schoonloo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefanne_3 Geplaatst 26 januari 2004 Share Geplaatst 26 januari 2004 Dit staat er op tvnoord tekst: Zoek de schat met ‘geocaching’ GRONINGEN - ‘Geocaching’ oftewel schatzoeken via de satelliet wordt steeds populairder. Ook Noorderlingen blijken al verwoede schatzoekers. Zo mag de 46-jarige Teco Boot uit Schoonloo zich de beste geocacher van het land noemen. Hij zocht dit weekend naar zijn 667ste cach. Geocaching is een uit Amerika overgewaaide zoeksport, waarbij via internet en de satelliet aan de hand van coördinaten naar schatten wordt gezocht. Boot denkt dat geocaching de komende jaren een enorme vlucht zal nemen. Nederlands kampioen geocaching Teco Boot uit Schoonloo Bij mij werkte de link niet maar onderstaande wel: http://www.rtvnoord.nl/ftp/realaudio/02ffbdc0.rm 332KB 2:41min Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DearHunter Geplaatst 26 januari 2004 Share Geplaatst 26 januari 2004 Vreemd, bij mij pakt hij de link wel. Heb het ook nog om 1230u op de radio geluisterd. Was een leuk stuk en een duidelijke uitleg van Teco. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SplinterTeam Geplaatst 26 januari 2004 Share Geplaatst 26 januari 2004 Met welk programma luisteren jullie die link/ dat bestand af. Zowel RealPlayer als Windows Media Player geven bij mij een foutmelding . gr SplinterTeam(004) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefanne_3 Geplaatst 26 januari 2004 Share Geplaatst 26 januari 2004 Met welk programma luisteren jullie die link/ dat bestand af. Zowel RealPlayer als Windows Media Player geven bij mij een foutmelding . gr SplinterTeam(004) RealOne Player werkt hier goed. Het je al geprobeert om het bestand te downloaden via mijn link en dan vanaf je PC af te spelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SplinterTeam Geplaatst 26 januari 2004 Share Geplaatst 26 januari 2004 Hallo Stefanne_3, Heb ik gedaan. RealPlayer zegt dat ie een plugin download, maar daarna ..... niets. Ik zal realplayer eens opnieuw downloaden. groeten SplinterTeam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 26 januari 2004 Share Geplaatst 26 januari 2004 RealOnePlayer werkt hier ook prima. Je hebt toch geen firewall (bv ZoneAlarm) actief die het programma verbiedt naar het web te gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SplinterTeam Geplaatst 26 januari 2004 Share Geplaatst 26 januari 2004 Hallo allemaal, t'was mn oude RealPlayer, heb de nieuwe gedownload en geluisterd naar Teco. bedankt voor jullie adviezen!! groeten SplinterTeam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
teco Geplaatst 28 januari 2004 Auteur Share Geplaatst 28 januari 2004 Vandaag ook op Radio en TV Drenthe. Ons kent ons natuurlijk. Het kost wel wat tijd, maar mogelijk winnen we nu wel een Oscar!! Want we hebben "De Tweelingen" gefilmd. Ik heb de radio-opname op mijn web-pages geplaatst, is wel 4MB. Link staat op log Ruiten AA of hier: http://home.wanadoo.nl/teco.boot/geocachin...g/ruiten-aa.mp3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden