Macphisto Geplaatst 25 januari 2004 Auteur Geplaatst 25 januari 2004 Ben wel blij dat ik toevallig de dag ervoor alle waypoints e.d. op m'n harde schijf had geladen, want die zijn met de reset allemaal verdwenen.
Macphisto Geplaatst 25 januari 2004 Auteur Geplaatst 25 januari 2004 Dank voor de tips allemaal. Wat er allemaal niet kapot kan gaan aan zo'n apparaat... software bugje (resetten zoals bovenstaand beschreven kan dan helpen, wat meestal beter is voor de chip in je gps is ff nwste versie van firmware overladen) Hoe kom je dan aan de nieuwere versie van de firmware? BTW, liefhebbers kunnen een verslag van deze "mislukte" geocaching-dag lezen op de weblog van een ander teamlid. Ik heb 'm maar niet gelogd op de cachepagina, omdat we nog niet eens met zoeken begonnen waren.
dj bel Geplaatst 25 januari 2004 Geplaatst 25 januari 2004 www.garmin.com support downloads jouw type apparaat firmwareuploads geeft hetzelfde effect als een masterreset
Lex Geplaatst 25 januari 2004 Geplaatst 25 januari 2004 firmwareuploads geeft hetzelfde effect als een masterreset Dit is niet helemaal waar. Bij vervanging van firmware door een nieuwere versie - dus niet door een oudere - blijven de gebruikersinstellingen meestal gehandhaafd. Voor een zo radikaal mogelijke reset dien je dus zowel de firmware te vervangen als een masterreset te geven. ++ Lex ++
Gast sennaaa Geplaatst 11 juni 2006 Geplaatst 11 juni 2006 Ik kon met m'n etrex legend geen sattelieten meer ontvangen, terwijl het heel goed weer was en ik in een open ruimte stond. Ik heb bovenstaande reset geprobeerd en nu kan ik opnieuw ontvangen. Dank hiervoor
apiedi@k Geplaatst 28 november 2006 Geplaatst 28 november 2006 Sinds gisteren heeft mijn eTrex Vista Cx het zelfde probleem. Bij het aansluiten van de USB kabel op de PC ging de display uit. en ik kreeg hem nooit meer aan. Ook de in dit topic beschreven resets werken bij mij niet. Ben bang dat ik hen terug moet sturen heb gelukkig wel garantie. Ik heb dit apparaatje pas een maand.
Bert-Ernie Geplaatst 10 augustus 2007 Geplaatst 10 augustus 2007 hallo allemaal, Nou ik heb dus ook dat de Etrex Euro regelmatig uitvalt. Ook geeft hij mij een beetje te vaak low batterij aan maar hoe snel dat is met volle batterijen zal ik eens in de gaten gaan houden. Voor wat betreft het uitvallen heb ik alle tips gebruikt die ik hier maar kon vinden. (Dikkere batterijen, metalen plaatjes in de achterzijde wat verbogen). Ik gebruik geen oplaadbare batterijen, zijn goede batterijen die goed vast zitten in de accu. Merk HEMA en deze hebben me tot op heden goed geholpen. Ik heb het apparaatje in maart dit jaar gekocht. Wat zou ik nog kunnen doen?
A'Tuin Geplaatst 26 augustus 2007 Geplaatst 26 augustus 2007 Nou, ik schrik hier wel een beetje van deze berichten. Wij hebben de gloednieuwe eTrex Ventura HC zaterdag gekocht en ook geen beeld mere na het aansluiten op de computer. Nu is hij het spontaan weer gaan doen vanmiddag, maar het voelt niet prettig om zoveel berichtjes te lezen over dit probleem. A'Tuin
Aanbevolen berichten