Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik probeer nu de Geocache Submitter te gebruiken, maar het loopt steeds vast. Ik kan het programma opstarten, maar zodra ik mijn geocaching.com inlog gegevens invoer en mijn bestaande caches wil ophalen gaat het fout. Het duurt eerst heel lang en later komt de melding reageert niet. Ik heb de PC al opnieuw opgestart en ben ook niet al 'rechtstreeks' ingelogd. Wat zou er fout kunnen zijn?

Alvast bedankt,

Geo Gravers

Geplaatst

Ik probeer nu de Geocache Submitter te gebruiken, maar het loopt steeds vast. ....

Het duurt eerst heel lang en later komt de melding reageert niet.

Heb je wellicht een firewall of virusscanner die bepaalde programma's wel of geen toegang geeft tot internet?

Verder is het handig om te weten of je Internet Explorer gebruikt (en welke versie) of een andere webbrowser.

Geplaatst

Hoe kan ik een foto toevoegen die bovenaan de cachepagina staat?

Met de geocache submitter (er is vandaag een nieuwe versie uitgekomen) kan je na het ophalen van de cache-data op het tabblad 'Plaatjes' een afbeelding uploaden.

Onderin bij 'Voeg plaatje toe' heb je een knop waarmee je kunt bladeren naar het afbeeldingsbestand dat je wilt uploaden. Je kan kiezen uit een jpg, tiff of gif plaatje.

Vul daarna de titel van het plaatje in en klik op 'Upload'.

De titel van het plaatje moet dan linksboven in de lijst komen te staan en als je erop klikt krijg je rechts informatie over het plaatje te zien, inclusief de html-tag die je in de cache-pagina kunt gebruiken voor het tonen van je afbeelding.

Veel succes!

Geplaatst

Een mogelijkheid die je meer flexibiliteit bied bij het opmaken van een cache pagina is een html editor. Deze zijn ook online te vinden, bijvoorbeeld DEZE .

Je kunt de tekst opmaken, afbeeldingen foto's toevoegen, kleuren aanpassen etc.

Als je klaar bent ontvang je de html code die je vervolgens kunt invoegen op je cache pagina.

Succes!!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...