Spring naar bijdragen

Photo Geocaching


irisisleuk

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik had gezocht op coord, maar dan kwam ik uit in alabama. :lol1:

Ja ik had van W een E gemaakt.

 

Maar op google maps zocht ie bij mij niet, nog een keer proberen dan.

 

groetjes GeoVlinder

 

edit: aha verder naar beneden scrollen!!!! Had kunnen weten van wie die was natuurlijk. LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is er eentje in Nederland sinds vandaag. Alleen kan je nog niet zoeken op land. Als je zoekt met de googlemap wel.

 

Ja, zelfs met Google streetview te bekijken. Dat moet dan ongeveer ergens hier zijn: http://goo.gl/maps/GCBx

 

Begrijp alleen nog niet waar ik jouw betreffende foto kan zien.

Edit: gevonden hier

NB. Leuke opdracht! Maar met streetview zijn beide foto's al aan te leveren. Want dit zou de 2e foto kunnen zijn: http://goo.gl/maps/zaS9

 

Op zich wel een grappig idee PhotoGeocaching, omdat men fotografie koppelt met geocaching. Om te kunnen loggen kan de maker opdrachten geven, bv bepaalde condities waaronder een foto gemaakt moet worden, zoals op een bepaald tijdstip, of 180 graden tov de oorspronkelijke foto, enz.

 

Ik ben benieuwd of het hier in Europa/ Nederland ook aan zal slaan. Zeker omdat men van plan is bepaalde mogelijkheden voor Premium Members te bieden in de toekomst.

PhotoGeocaching.com Membership/Premium Memberships (includes Charter Memberships)

 

Anyone can use the services of PhotoGeocaching.com and visit the PhotoGeocache sites, but in order to log your visit by posting a picture on this site you will need to register. We call anyone that registers a MEMBER. In the future, as we add new features to the site, we will make those features available to a select group of people we refer to as PREMIUM MEMBERS.

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Edit: gevonden hier

 

Als ik daarop klik lees ik "logged in as ringeling". Is dat wel de bedoeling?

Edit: linkje verwijderd op verzoek. Het was dus niet de bedoeling :rolleyes:

bewerkt door Wad-Seekers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk vangt die site zo mooi op wat niet meer mag op geocaching.com: virtuals, logvoorwaarden bij caches zoals Earth caches, webcam caches.

Persoonlijk vind ik het wel leuk, want een mooie foto is bij veel lokaties meer waard dan een krabbel in een foto-kokertje. Ook als cache maker waardeer ik het altijd zeer om foto's bij logs te zien. Dat is voor de logger iets meer werk (heb zelf altijd probleem met grootte etc. die aangepast moet worden waardoor ik foto's soms veel later pas bij logs plaats), maar voor de "legger" is het altijd mooi om te zien hoe anderen de lokatie ervaren en hoe het verandert in de loop der tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar kan ik dat lezen? Volgens mij werd er over na gedacht .. maar dat de knoop door was is voor mij geheel nieuw.

 

volg deze link, het feedback systeem geeft aan dat het nu in de planning status is en op termijn wordt geïmplementeerd. http://feedback.geocaching.com/forums/75775-geocaching-com/suggestions/1050805-bring-back-virtuals?utm_campaign=Widgets&utm_medium=widget&utm_source=feedback.geocaching.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees dit: We have been discussing this in-house and plan to work on a solution that should support those interested in virtuals and not upset those who don't want them back.

 

'plan to work on a solution' is m.i. geen toezegging dat ze terug komen maar dat er naar een oplossing wordt gezocht die beide kampen (dgene die voor en tegen zijn) tevreden houdt. Als er ergens in de reacties nog iets anders te lezen is dan bovenstaande heb ik niets gezegd maar gewoon niet goed gelezen. Ik zie ze dus nog niet terug komen in 'oude vorm' (heb trouwens tegen gestemd).

 

We gaan wel erg off topic ..

 

Als ik een photocache uitzoek (Delta123's Folly's) en ik klik op 'map it' kom ik in Engeland uit. Het coordinaat lijkt me niet te kloppen ( N 51° 50.732 ' W 4° 23.608). Heeft dit een oorzaak .. of reden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De website PhotoGeocaching.com behoeft nog de nodige verbeteringen.

 

Zo is in het landenlijstje Nederland niet opgenomen. (hoe kunnen ze dat nou toch vergeten hè?)

 

Bij het loggen kun je het jaartal niet aanpassen naar 2010, maar blijft het op 2006 staan.

 

Ook nadat ik gelogd had, bleef op de Photocachepagina staan 'not yet found', terwijl ik voor Windmill 22 logs geplaatst heb.

 

En ook de lay-out zou een stuk aantrekkelijker mogen.

 

Benieuwd of het wat gaat worden met PhotoGeocaching.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...