Spring naar bijdragen

Routes In Garmin Nüvi


reneemettrie

Aanbevolen berichten

Ik heb in Marengo een 2 routes aangemaakt en geëxporteerd naar mijn Garmin Nüvi.

Maar dom genoeg vind ik daar niet terug hoe ik deze routes kan volgen :(

Ik heb via "Mijn Gegevens" de betreffende routes geïmporteerd.

Maar als ik dan op het Startscherm "Waarheen?" kies zie ik betreffende routes niet staan bij Favorieten?

 

Wie kan me helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Geen antwoord van mij, maar wel herkenbaar.

Ik kom hem wel vinden via de computer en wist dus dat de route op de nuvi stond, maar kon hem in de nuvi niet vinden.

Ik moet er trouwens eens even mee naar de winkel, want hij ontlaadt zichzelf, als hij is opgeladen en binnen een uur is hij dan alweer leeg.

Niet echt handig, maar dat ga ik maar doen na de jaarwisseling.

Wie weet kan iemand ons helpen, want het is wel handig als de route dan ook te gebruiken is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien helpt dit:

 

De Garmin Nuvi 765T Europ GPS kan alleen routes herkennen die bestaan uit waypoints. Wanneer u een route inlaad welke bestaat uit track punten dan wordt deze niet herkend door de Nuvi modellen. De routes kunnen wel bekeken worden op de outdoor modellen van Garmin.

Daniel - Futurumshop.nl (support@futurumshop.nl)

 

Zie ook dit draadje op Het GPS forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja, dit kwam ik ook nog op hetzelfde forum tegen:

 

Controleer via de WebUpdater (zie website Garmin) of je de Nüvi van de meest recente software hebt voorzien. Er waren eerder problemen met de software in die zin dat de Nüvi aangaf dat de accu bijna leeg was terwijl dat in werkelijkheid niet zo was.

 

Lijkt me de moeite waard om even te controleren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt ... ik zal nog eens kijken naar de software, maar volgens mij was dat in orde.

Daarbij is dat leeglopen echt van de laatste tijd en superlastig, maar goed ... in het nieuwe jaar er maar even achteraan, ook al kan ik hem amper missen. Dit is immers ook niet praktisch.

Dat van die waypoints wist ik niet, dus weer iets geleerd.

Ik ga ermee aan de slag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een auto gps kan geen zelf gemaakte route weergeven :no: , hij kan dat niet berekenen ze zijn ontwikkeld om van a naar b te gaan .De gps voor motoren de sumo kunnen dit wel en de oude street pilot enz kunnen dit wel. Alleen de waypoints en die vind je bij favorieten .Ik gebruik ook een Garmin auto gps om de waypoint er in te laden .Dat doe ik via mapsource . :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, zo deed ik het dus eigenlijk al, maar volgens mij kun je wel een route aanmaken met tussenpunten en dat zijn dan je waypoints?!

Want je kunt immers ook 'via' naar een bepaald adres toe?

Maar op zich red ik me er wel mee hoor en dat is het belangrijkste, maar het zou wel heel gemakkelijk zijn.

Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een Nuvi kan heel goed omgaan met zelfgemaakte routes, zolang deze maar gemaakt zijn in Mapsource en niet meer dan een bepaald aantal tussenpunten heeft (is afhankelijk van type).

Wij maken de meeste routes zelf en exporteren die met Mapsource naar de Nuvi. Vandaag nog 2 routes gereden, van cache naar cache, thuis van te voren helemaal gemaakt en niet de drukke wegen gepakt maar de leuke kleine binnenweggetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...