Spring naar bijdragen

Nieuwe Features: Stats, Maps, And Favorites


DanPan

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Nog even wat info:

- De statistieken en favorieten zijn voorlopig nog alleen voor pm's.

- Dit wordt ingevoerd bij 1 van de volgende update's.

 

Nog wat andere dingen die in weer in de spotlight staan: (dit is nog niet zeker, maar is wel onderwerp van discussie bij groundspeak)

- De nano cache grote wordt toegevoegd.

- De virtuele cache type wordt weer terug gebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Klopt het dat na de laatste update van GC.com ik geen 'alle-gevonden-caches-lijst' (User Profile > All Geocache Finds) meer kan zien die gesorteerd is op gevonden-datum? Misschien doen we iets verkeerd of kennen we het juiste trucje niet?

 

Groetsels,

 

Yekymajo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je je gevonden caches ziet kan er in het URL-schermpje iets staan als http://www.geocaching.com/seek/nearest.aspx?ul=FloydNL&sortdir=desc&sort=lastfound.

 

Als je het laatste stukje weghaalt, dus het gedeelte &sortdir=desc&sort=lastfound, dan blijft over: http://www.geocaching.com/seek/nearest.aspx?ul=FloydNL. Bij mij zie ik je dan de gevonden caches in volgorde van laatst gevonden naar eerstgevonden cache. Dat zal niet anders zijn als jij je eigen naam invult achter ul=. De datum met de witte achtergrond is de datum waarop jij hem gevonden hebt.

 

Maar ik zie zou gauw geen aparte knop waarmee je hetzelfde bereikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik heb veel te veel favorites. Wat moet ik met die troep? Ik geef liever een Geo d'Or weg dan een favorite ook al is dat wat meer internationaal. Zou graag wat favorites aan een andere cacher willen geven die wel bij elke tradional de waardering kan opbrengen die ik uit mijn grote teen moet halen. Kan dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tinus:

Een keer de vraag stellen lijkt me wel voldoende ;). Waarom dezelfde vraag in twee verschillende onderwerpen posten?

 

Je bent iig niet verplicht er iets mee te doen. Wil je er niks mee doen, dan hoef je verder ook niks doen :)

En nee, doneren aan andere cachers kan niet. Favorites zijn persoonsgebonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...