Kopfdorf-Rangers Geplaatst 7 december 2010 Geplaatst 7 december 2010 Hallo medecachers Met de winter voor de deur is het puzzel seizoen geopend. Ooit heb ik ergens op het forum de vraag gezien of er een bookmark bestaat voor woordzoekers/sudoku's en andere op papier uit te zoeken mysteries. Helaas kan ik dit forumitem niet meer vinden. Uiteraard kan ik alles afzoeken maar als er al mensen een bookmark hebben zou ik daar graag gebruik van maken. Alvast bedankt.
mmjjt Geplaatst 7 december 2010 Geplaatst 7 december 2010 Volgens mij heeeft Zeldenrust een bookmark "puzzelen op papier" Succes!
Kopfdorf-Rangers Geplaatst 8 december 2010 Auteur Geplaatst 8 december 2010 Bedankt voor de snelle en duidelijke reacties.Dit zijn er al erg veel!
KoeBoe Geplaatst 8 december 2010 Geplaatst 8 december 2010 en mocht je na deze lijst nog niet verzadigd zijn, dan hier de link naar het draadje waar je naar vroeg. http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=15097&hl=oplossen+zonder+computer
bali8183 Geplaatst 8 december 2010 Geplaatst 8 december 2010 Hoi medecachers, Maag ik gelijk gebruik van dit draadje om een beetje reclame te maken voor onze cache. Deze is ook het makkelijkst oplosbaar als je deze uitprint en er even voor gaat zitten Klik - Flip Hangoor Groet, Bas Bali8183
Aanbevolen berichten