Cernunnos Geplaatst 17 januari 2011 Geplaatst 17 januari 2011 voor de organisator, en alle inzenders en fotografen!! Wat een mooie inzendingen zijn dit geworden!!
glennenmaik Geplaatst 17 januari 2011 Geplaatst 17 januari 2011 Wow die laatste 3 zijn dan ook werkelijk prachtig. Foto 1 heb ik ook in mijn archief (vast een andere paddestoel ) Maar heb ik niet ingezonden. Waar is foto twee genomen? Ik hoop dat het allemaal gaat lukken en jullie er niet teveel over moeten tossen. Jury: Succes! (ik zou niet kunnen kiezen uit zoveel moois)
Wad-Seekers Geplaatst 17 januari 2011 Auteur Geplaatst 17 januari 2011 Die foto komt uit Zuid Zweden. Op picasa komt er een kaart bij als je op een foto klikt. Die kaart kan je ook uitzoomen, voor meer overzicht. Probeer maar eens.
GeoVlinder Geplaatst 17 januari 2011 Geplaatst 17 januari 2011 Wouw wat een geweldige collectie foto's!!!!! Misschien kan je ze ook achter elkaar zetten in een filmpje met een leuk muziekje eronder en dan plaatsen op YouTube? Leuk is dan wel te wachten tot de winnaars bekent zijn, dan kan dat ook meteen in filmpje verwerkt worden. Mocht dit niet lukken, wil ik wel helpen daarmee. Bedankt voor alle inzenders, fotografen en de organisatie .... en ik wens de jury heel veel succes en wijsheid toe. Ik weet wat een klus het is, maar wel een leuke klus!!! groetjes GeoVlinder ps Ik mis in de startpost nog de link naar picasa, of kijk ik er overheen?
delta123 Geplaatst 17 januari 2011 Geplaatst 17 januari 2011 In de handtekening van Wad-seekers staat de link naar de picasso site (ik moest zelf ook wel even zoeken)
glennenmaik Geplaatst 17 januari 2011 Geplaatst 17 januari 2011 Italië is toch wel een favoriet fotoland nauwgevolgd door Scandinavië. Vind het geweldig om alles te zien, heb al 7 of 8 keer de hele serie bekeken op Picasa. Grappig ook om je camera gegevens zo te zien Het leuke is de diversiteit en dat je nu tot besef komt dat je met Geocaching toch wel op hele prachtige plekken komt die aan de niet-geocacher misschien sneller voorbij gaan. Wat hebben wij toch een prachtige hobbie. Ben zelf helemaal weg van de foto met het lieveheersbeestje! Schitterend. Van zo dichtbij kom ik niet met mijn eenvoudige toestelletje. Krijg wel zin om weer handen uit de mouwen te gaan steken voor geocaching dus een nieuwe cachepagina is alweer gemaakt
Mr.Atari Geplaatst 18 januari 2011 Geplaatst 18 januari 2011 Hé grappig, die uit de eerste foto van deze post, want toen ik zag dat die te koop waren, dacht ik, dat zou leuk voor een cache zijn. Blijkbaar ben ik niet de enige.. On topic: Het duurde even voor het op gang kwam, maar uiteindelijk toch heel veel mooie foto's ingediend. Dat wordt een lastige klus met beoordelen.
Wad-Seekers Geplaatst 19 januari 2011 Auteur Geplaatst 19 januari 2011 Ik heb de link naar picasa alsnog in de openingpost opgenomen. Dat was een goed idee. ff offtopic maar wellicht wel handig om te weten: Voor de jury leden heb ik alle foto's in dropbox gezet. Dat is erg handig om bestanden te delen. Je kan er mappen mee maken en die koppelen aan een of meer mailadressen. De bestanden worden steeds automatisch gesyncroniseerd als er iemand veranderingen aanbrengt.
Broosha Geplaatst 19 januari 2011 Geplaatst 19 januari 2011 Absoluut hulde aan de organisatie. Wat een verschrikkelijk leuk initiatief. Daar wordt een mens helemaal blij van. Ook bij het zien van de geweldige inzendingen. Petje af aan allemaal. Bijzonder geslaagd!
Wad-Seekers Geplaatst 23 januari 2011 Auteur Geplaatst 23 januari 2011 Een update over het jureerproces. We hebben 5 juryleden. Hiervan 3 geocachers en 2 hobbyfotograven. Op dit moment zijn ze alle 5 individueel aan het jureren. Elke foto kan 0 t/m 10 punten krijgen. Dit voor alle 3 de categorieen. Als de punten zijn gegeven worden ze opgeteld. Hieruit komt een cijfermatig klassement. De uitkomst wordt vervolgens besproken per mail of skype. Zodat juryleden argumenten kunnen uitwisselen en uiteindelijk samen tot besluiten kunnen komen. We streven er naar om rond 15 februari met de uitslag te komen. Nog even wachten, ook voor mij trouwens.
KoeBoe Geplaatst 23 januari 2011 Geplaatst 23 januari 2011 SPANNEND !!!!!! Er wordt een hoop werk van gemaakt. Bedankt voor alle moeite en veel wijsheid bij de bejurering. Ik zou niet kunnen kiezen.............
walking spirit Geplaatst 29 januari 2011 Geplaatst 29 januari 2011 Wouw wat een geweldige collectie foto's!!!!! Misschien kan je ze ook achter elkaar zetten in een filmpje met een leuk muziekje eronder en dan plaatsen op YouTube? Leuk is dan wel te wachten tot de winnaars bekent zijn, dan kan dat ook meteen in filmpje verwerkt worden. Mocht dit niet lukken, wil ik wel helpen daarmee. Zou op zich leuk zijn maar vind het dan wel gepast, om alle fotografen te vragen of zij daar mee instemmen om hun foto's op U-Tube te laten plaatsen.
GeoVlinder Geplaatst 1 februari 2011 Geplaatst 1 februari 2011 Je kan op Youtube ook je filmpje afschermen, door bijv alleen zichtbaar te maken voor mensen met de link. Mensen die in dit topic de foto's kunnen zien, mogen ze neem ik aan ook op youtube zien. Dus als je de link in dit topic zet, heb je een selecte groep die het kan zien. En ja, natuurlijk met toestemming vd fotograaf.
Wad-Seekers Geplaatst 15 februari 2011 Auteur Geplaatst 15 februari 2011 Even een kort berichtje. De jury is gereed en de teksten heb ik. Ik moet nog wat tijd besteden om er een mooie tekst van te maken . Ik verwacht de uitslag vanavond te kunnen presenteren. Anders lukt het in elk geval morgenochtend.
Aanbevolen berichten