gijs de g Geplaatst 18 februari 2011 Geplaatst 18 februari 2011 Hierbij wens ik je ook een hele fijne vakantie toe het zij in de sneeuw en anders met het cachen maar kom wel weer heel huids terug. Groetjes Gijsie
Wad-Seekers Geplaatst 18 februari 2011 Geplaatst 18 februari 2011 @wijngemachtigde: Mijn respect voor jouw leidinggevende capaciteiten is opnieuw gestegen! Goede vakantie.
De Wijngemachtigde Geplaatst 27 februari 2011 Auteur Geplaatst 27 februari 2011 Hallo daar... we zijn weer terug, dus in de loop van de dag zien jullie de lijst weer helemaal up-to-date komen. Later meer.
De Wijngemachtigde Geplaatst 27 februari 2011 Auteur Geplaatst 27 februari 2011 (bewerkt) Hele lekkere vakantie gehad, bedankt. Beetje skieen, beetje cachen, beetje wijn drinken van die dingen. Maar nu weer back to business: Voor wat ik kan zien gaat de race prima en zijn de provinciehuisbonussen ook allemaal weer op orde. De coin van Brain and Pinky staat op het punt om de 11e provincie aan te doen, maar heeft wel een aantal coins in de nek hijgen, zijn er een aantal coins inmiddels van de aardbodem verdwenen en liggen er een aantal coins in een cache in het buitenland. Ook zijn er nog een paar deelnemers die nog altijd niet hun coins op pad hebben gestuurd... Verder goed nieuws: er komt nog een donatie van Goedweerloper aan, een donatie van FrisseFries en heb ik inmiddels een ruimhartige donatie van www.geocoinshop.de mogen ontvangen: 2 ongeactiveerde Salzburg Geo Fortress 2009 mega event geocoins 1 ongeactiveerde Love and Loyalty geocoin 1 ongeactiveerde Geocaching – All in One 2009 geocoin 1 ongeactiveerde Dutch Rider geocoin 1 ongeactiveerde Willem van Oranje geocoin 1 ongeactiveerde Geocaching across the Atlantic geocoin Als dat zo doorgaat kan ik de eerste 20 deelnemers die over de finishlijn gaan wel een prijs geven, of misschien kom ik nog wel met een ander sub-prijsvraagje... Morgen de laatste dag van februari, overmorgen loten onder de verplaatsers van deze maand!! 27 februari 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde
Wad-Seekers Geplaatst 27 februari 2011 Geplaatst 27 februari 2011 Of het aantal pechprijzen vergroten Nee dat is een beetje flauw misschien
brain and pinky Geplaatst 27 februari 2011 Geplaatst 27 februari 2011 of een prijsje voor de cacher die de winnende racecoin in de laatste provincie dropt ...
De Wijngemachtigde Geplaatst 27 februari 2011 Auteur Geplaatst 27 februari 2011 (bewerkt) Dat laatste vind ik een heel slecht plan... uit competitie-oogpunt dan, bedoel ik. Overigens, voor wie het nog niet gezien had en zich afvroeg het ervoor stond, de stand van de prijzenpot staat met de meest actuele versie in het 1e bericht van dit draadje. 27 februari 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde
De Wijngemachtigde Geplaatst 28 februari 2011 Auteur Geplaatst 28 februari 2011 (bewerkt) De coin van Brain and Pinky (de Race coin 2011 Compass Rose) staat op 11 provincies en moet alleen nog door het zuiden om in Limburg de 12e provincie bij te schrijven en de overwinning te kunnen claimen....en het is nog niet eens maart!!! Twee coins zitten deze snelheidsmaniak enigszins op de hielen: de coin van WBKWADRAAT (hier) en de coin van De Pad (hier), die beide op 9 provincies staan. Daarna volgen de coins van team guppies en Mon-Roe met elk 8 provincies. Een heel leger van maar liefst 20 coins (incl. de coin van Zeldenrust, die een cache maar niet bijgeschreven krijgt) is over de 'helft' en heeft inmiddels 7 provincies op de teller. SPANNEND !!!! Bijna vanzelfsprekend staat de coin van Brain and Pinky ook bovenaan in het kilometerklassement. Maar die strijd duurt nog 10 maanden, dus daar kan nog van alles gebeuren. 28 februari 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde
De Wijngemachtigde Geplaatst 28 februari 2011 Auteur Geplaatst 28 februari 2011 De prijzenpot wordt steeds voller...vandaag nl. een bijzondere donatie ontvangen van wilg: 3 ongeactiveerde Team Geocaching Hockey No. 8–wilg geocoins (3 verschillende versies) 1 ongeactiveerde Euro 5th Anniversary geocoin LE 3 ongeactiveerde Kansas Sunshine micro geocoins (2007/2008/2009) 1 ongeactiveerde California micro geocoin 2 trackable personalized wilg Geotags Hier zitten een paar hele speciale exemplaren bij, ik kan niet anders zeggen. wilg, bedankt Binnenkort meer over de uitbreiding van de prijsverdeling en wedstrijd...
eitjes Geplaatst 28 februari 2011 Geplaatst 28 februari 2011 Als het zo doorgaat winnen we straks alle 150 een prijs... Leuk hoor, zo veel enthousiaste en gulle gevers.
GeoVlinder Geplaatst 28 februari 2011 Geplaatst 28 februari 2011 Tijd voor een prijzenpotstop? vol=vol
glennenmaik Geplaatst 28 februari 2011 Geplaatst 28 februari 2011 En ja hoor eind van de week ga ik naar Limburg... Hoe is het mogelijk! Hahahaha maar geen coins in de buurt, hoe kan dat toch. Steeds als ik de kaart erbij pak en de desbetreffende coin, dan is ie al weg! Ze willen gewoon niet door mij verplaatst worden denk ik!
Aanbevolen berichten