glennenmaik Geplaatst 9 februari 2011 Geplaatst 9 februari 2011 Gaaf die Pooh coin!!! Nu ik weet dat er net als in 2010 een maandprijs te vergeven valt probeer ik mijn uiterste best te doen op de meeste coins te verplaatsen omdat het niet gaat om de leukste log. Ik heb gisteren nog gekeken maar er ligt hier nergens een racecoin te wachten op verplaatsing. Niets... Vanavond moet ik naar Utrecht, maar ook daar niets in een snelle cache ofzo. Maar we blijven hoopvol, volgende week richting West-Brabant en misschien Zeeland, ook binnenkort weer naar Limburg. Dus ik verplaats me genoeg, daar ligt het niet aan. Nou we houden het in de gaten allemaal. We willen natuurlijk na 2010 ook wat winnen
De Wijngemachtigde Geplaatst 11 februari 2011 Auteur Geplaatst 11 februari 2011 (bewerkt) Even een tussenstand met wat meer detail bekijken. Nu, op 11 februari 2011, staan er al 38 coins op 5 provincies of meer. De top 6 (waarbij er drie op 7 staan, twee op 8 en eentje op 9 provincies) wordt gevormd door de coins met de volgende verplaatsingen door Nederland: Duidelijk is dat de coins de meeste 'centrale' provincies al bezocht hebben en dat Limburg een lastige blijkt te zijn; geen van de 6 coins in de top 6 heeft die provincie al bezocht. Geen van de coins bevindt zich op dit moment echt in de buurt van Limburg. Ook Zeeland moet nog door 5 van de 6 aangedaan worden. Afgezien van de provincies die nu al bezocht zijn, mogen jullie zelf bedenken welke coin er op dit moment het gunstigste voorstaat. Ik zou het zo snel niet weten. De top 4 is op dit moment volledig in handen van cachers. De vraag is: waarheen gaat de reis dit weekend???? 11 februari 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde
glennenmaik Geplaatst 11 februari 2011 Geplaatst 11 februari 2011 volgende week richting West-Brabant en misschien Zeeland, ook binnenkort weer naar Limburg. Mooi, kom maar op met die coins dan...
De Wijngemachtigde Geplaatst 13 februari 2011 Auteur Geplaatst 13 februari 2011 Voor diegenen die alles in de gaten houden en zich afvragen hoe het zit: Ik heb Bergbarn toestemming gegeven om zijn eigen coin virtueel uit handen van een cacher te grabben die zijn coin niet echt in handen heeft (maar alleen had discovered), en de coin virtueel te droppen in de cache waar de vorige verplaatser de coin echt had achtergelaten.
Tovenaartje Geplaatst 13 februari 2011 Geplaatst 13 februari 2011 volgende week richting West-Brabant en misschien Zeeland, ook binnenkort weer naar Limburg. Mooi, kom maar op met die coins dan... Morgen drop ik er minimaal 1 in het noorden van Noord-Brabant. Volgens mij moeten alle munten die ik nu in mijn bezit heb Limburg (en Zeeland) nog hebben. Nog even kijken of er daar ook wat leuks ligt, zodat het niet alleen voor de coins leuk is.
De Wijngemachtigde Geplaatst 14 februari 2011 Auteur Geplaatst 14 februari 2011 Benny Dick heeft zijn coin teruggetrokken uit de race. Er zijn nu dus nog 149 deelnemers.
De Wijngemachtigde Geplaatst 14 februari 2011 Auteur Geplaatst 14 februari 2011 ***............Vooraankondiging...........*** Binnenkort in dit theater: de eerste plaatjes van de nieuwe... 12 Provinciën Geocoinrace geocoin!!! Jawel, in samenwerking met Van Stoffelen sr. (ontwerp) en geocachingshop.nl (productie en verkoop) is het maken van een nieuwe geocoin met als thema de 12 Provinciën Geocoinrace in gang gezet. De eerste ontwerpen zijn inmiddels voor het definitieve artwork naar de fabriek gestuurd en het ontwerp ligt bij Groundspeak ter goedkeuring. Persoonlijk verwacht ik dat een hele mooie coin wordt. Binnenkort meer nieuws...
WBKWADRAAT Geplaatst 14 februari 2011 Geplaatst 14 februari 2011 volgende week richting West-Brabant en misschien Zeeland, ook binnenkort weer naar Limburg. Mooi, kom maar op met die coins dan... http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=9557b0f2-7912-4391-87f4-07c28999d65c Gisteren vers gedraaid! Is toch vlak bij jullie?
glennenmaik Geplaatst 14 februari 2011 Geplaatst 14 februari 2011 (bewerkt) Ja dat is een leuke, nu nog oplossen dan Ken het verhaal, eens kijken of wij dat in de kast hebben staan op school. 14 februari 2011 bewerkt door glennenmaik
Tovenaartje Geplaatst 14 februari 2011 Geplaatst 14 februari 2011 En de coin wil erg graag naar Zeeland.
glennenmaik Geplaatst 14 februari 2011 Geplaatst 14 februari 2011 (bewerkt) JA! dat zal best het provinciehuis bevindt zicht daar...??? Zou wel leuk zijn als je de eer hebt de coin zijn laatste provincie af te mogen kruisen. 14 februari 2011 bewerkt door glennenmaik
brain and pinky Geplaatst 15 februari 2011 Geplaatst 15 februari 2011 Onze coin heeft de tiende provincie bereikt!!! We willen alle verplaatsers hartelijk danken voor het supersnel verplaatsen van onze race coin. We zijn heel benieuwd hoelang het duurt voordat de laatste twee uithoeken (Zeeland en limburg) zijn bezocht. We wachten met spanning af. Groetjes Brain and Pinky
De Wijngemachtigde Geplaatst 15 februari 2011 Auteur Geplaatst 15 februari 2011 Helaas is van onze racecoin TB2HMR1 na 6 januari ook niets meer vernomen. Dikke pech... En dus gaat er vandaag ook een Triple Dragon geocoin richting team Sinus. Opgenomen in het rijtje pechvogels.
Aanbevolen berichten