Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Mijn coin is zojuist ook aan zijn race begonnen. Ben benieuwd hoe het de coin vergaat.

Iedereen succes met de race en (nog) een gelukkig 2011!

Geplaatst

mijne is al opgepikt.... Heel nieuwsgierig naar welke info er precies/ongeveer getoond gaat worden!

Geplaatst

Mijne ook gedropt in de eerste cache van dit jaar. en uit de tweede een racecoin meegenomen! Mijn coin van de vorige race moet nog steeds terugkomen uit Belgie (waar hij helemaal niet heen mocht!). Plankgas, zou ik zeggen! Iedereen de beste wensen voor 2011 en dat het voor iedereen maar een mooi cachejaar mag worden!

Geplaatst

Twee dingen:

1. Er kwam een vraag of een coin ook via een hitchhiker kon reizen. Hoewel er nog niks stond in de spelregels over hitchhikers, het antwoord is Nee. Hitchhikers reizen zelf, de startcoordinaten zijn volstrekt irrelevant en van sommige hitchhikers liggen de coordinaten ver buiten de kust en is de bijbehorende provincie niet of nauwelijks te bepalen. De kilometeraantallen kunnen dmv hithchikers enorm toenemen, dus dat lijkt me niet fraai.

2. Als een cacher een coin heeft geretrieved, en de coin wordt vervolgens uit zijn/haar handen gegrabbed, dan geldt de retriever niet als verplaatser voor die maand. Alleen cachers (die niet eigenaar zijn van die coin) die coins droppen dingen mee naar de maandelijkse loterijprijsjes.

Geplaatst

Op 1-1-11 heb ik mijn racocoin losgelaten in een pas nieuwe cache. Het voordeel daarvan is dat de reis vrij snel zal beginnen. Dat is ook zo, want hij is even later al meegenomen door een andere cacher. De race is nu echt begonnen.

Iedereen een mooi 2011 toegewenst. :thumbsup:

Laat alle racecoins snel en veel rondreizen in Nederland.

Geplaatst

Vandaag ook mijn coin http://coord.info/TB3HC5J in mijn cache Fietskluissleutel gedaan. Toevallig was mijn zwager uit Noord Brabant op bezoek die m weer meegenomen heeft :-) (en de cache gelogd).

Dat schiet lekker op. Vanaf daar moet ie het zelf doen...

Succes allemaal en een heel goed 2011 gewenst.

Geplaatst

ik heb vandaag ook mijn race coin geplaatst in een cache en hoop dat hij een goede race gaat makenen ik wens iedereen een goede race toe

Groetjes Gijsie

Geplaatst (bewerkt)

Vandaag ook mijn coin http://coord.info/TB3HC5J in mijn cache Fietskluissleutel gedaan. Toevallig was mijn zwager uit Noord Brabant op bezoek die m weer meegenomen heeft :-) (en de cache gelogd).

MOOI DAT JE AL BENT GEHOLPEN DOOR JE ZWAGER mmmmmm afgesproken???? :blush:

daar lijkt het zo wel op maar dat is natuurlijk mijn idee...

bewerkt door AJKwak
Geplaatst

MOOI DAT JE AL BENT GEHOLPEN DOOR JE ZWAGER mmmmmm afgesproken???? :blush:

Helemaal afgesproken. We hebben immers samen met de kids een nieuwjaars wandeling gedaan. Meteen cache controle en een frisse neus. Is dat erg? Anders vraag ik de Wijngemachtigde om pas vanaf de volgende cache te gaan tellen. Ik wil niet dat iemand hierdoor zich benadeeld zou voelen.

Mvg Siemp

Geplaatst

.MOOI DAT JE AL BENT GEHOLPEN DOOR JE ZWAGER mmmmmm afgesproken???? :blush:

Helemaal afgesproken. We hebben immers samen met de kids een nieuwjaars wandeling gedaan. Meteen cache controle en een frisse neus. Is dat erg? Anders vraag ik de Wijngemachtigde om pas vanaf de volgende cache te gaan tellen. Ik wil niet dat iemand hierdoor zich benadeeld zou voelen.

Mvg Siemp

Kijk eens naar mijn post van 21/12 j.l. bij dit onderwerp en het antwoord van de raceleider erop van 22/12/2010.

Dan weet je vast wel genoeg.....

Geplaatst

@siemp

Hier een regel uit het reglement.

Regel 15 Als er duidelijke aanwijzingen zijn dat de race nadelig wordt beïnvloed en er sprake is van frauduleus handelen, dan heeft de wedstrijdleiding de bevoegdheid een deelnemer uit te sluiten van verdere deelname.

Maar het is aan de wedstrijd leiding of wat er mee gedaan word en of dit soort zaken er ook onder vallen vrienden(familie) onderling die elkaars munt verplaatsen.

Het kwam mij alleen zo afgesproken over vandaar dat ik er een opmerking over heb gemaakt.

En benadeeld nee zo voel ik me niet want de wedstrijd is net begonnen....

Groeten Alex

Geplaatst

Vindt de gegevensuitwisseling met GC.com live plaats, of wordt dit regelmatig gesynchroniseerd?

(mijn coin is namelijk 3 uur geleden administratief gedropt in de 2e provincie, maar het is op het kaartje en in de stand nog niet bijgewerkt).

Is geen klacht of commentaar, ik ben gewoon nieuwsgierig (en fanatiek :blush: )

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...