De Wijngemachtigde Geplaatst 23 november 2011 Auteur Geplaatst 23 november 2011 Is er ook een prijs voor de coin met de meeste bonus kilometers ??? *Slikt een lelijke opmerking over schooien en valsspelen in* Verklaar je nader?!
Koen-Thirza Geplaatst 23 november 2011 Geplaatst 23 november 2011 Na 11 maanden hebben wij ook onze eerste racecoin in handen! Telkens als er 1tje was, was ie even later weer weg. Find another micro; deze coin hadden we ook nog nooit gezien!
Team PeEr Geplaatst 23 november 2011 Geplaatst 23 november 2011 Is er ook een prijs voor de coin met de meeste bonus kilometers ??? *Slikt een lelijke opmerking over schooien en valsspelen in* Verklaar je nader?! Het eerste lijkt me duidelijk, het tweede heeft/had te maken met de eerste verplaatsing van desbetreffende coin.
De Wijngemachtigde Geplaatst 30 november 2011 Auteur Geplaatst 30 november 2011 Hoera!! 1/3 deel van alle deelnemende coins in de 12 Provinciën Geocoinrace 2011 is nu gefinished: De racecoin van wilg is gisteren in Groningen aangekomen en heeft daarmee de 50e positie ingenomen! Gefeliciteerd.
Team PeEr Geplaatst 30 november 2011 Geplaatst 30 november 2011 Leuk! Ik hoop dat de mijne het ook nog redt op de valreep. Ik moet al weken naar Zeeland, maar kwam niet verder dan Zuid-Holland ;-) O, o, die eilanden!
Koen-Thirza Geplaatst 30 november 2011 Geplaatst 30 november 2011 Leuk! Ik hoop dat de mijne het ook nog redt op de valreep. Ik moet al weken naar Zeeland, maar kwam niet verder dan Zuid-Holland ;-) O, o, die eilanden! Zeeland; gaan wij binnekort heen!
de-fam Geplaatst 30 november 2011 Geplaatst 30 november 2011 Leuk! Ik hoop dat de mijne het ook nog redt op de valreep. Ik moet al weken naar Zeeland, maar kwam niet verder dan Zuid-Holland ;-) O, o, die eilanden! Zeeland; gaan wij binnekort heen! Haha...dan moet je eerst naar Noord-Holland, want daar zwerft hij ergens rond.
De Wijngemachtigde Geplaatst 1 december 2011 Auteur Geplaatst 1 december 2011 De 12 provincien Geocoinrace loopt bijna ten einde... Nog 1 maand en we gaan van start met de Gemeenterace 2012, waarvoor inmiddels al zo'n 204 deelnemers zich warmlopen. Het belooft een spannende strijd te worden... Maar! Ook in november zijn er weer de nodige coins verplaatst in de Provincienrace en zoals te doen gebruikelijk gaan we daar weer een paar coins voor verloten. Er zijn in november in totaal 110 verplaatsingen geweest. Waren het er in oktober nog 132, in september werden er maar 96 geteld. Voorwaar niet slecht voor een herfstmaand dus. Natuurlijk zijn er weer een paar coins kwijtgeraakt (waaronder die van ondergetekende), maar er zijn ook weer coins na een bezoek aan het buitenland teruggekeerd naar het Hollandsche, en zoals eerder gemeld: inmiddels is de 50e coin over de finish gekomen met 12 provincies. Goed, de volgende mooie prijzen werden gereserveerd voor de novemberverplaatsingen: Links een ongeactiveerde 1e Lustrum Poffertjes Event coin, gedoneerd door De Ballonvaarder. Deze is gewonnen door Femma en Aloys voor het droppen van de coin van ronMunt in TB & COIN HOTEL " DE BREGGEWIPPERS " op 27 november 2011. In het midden de maandelijkse Nomad geocoin + TB buddy, gedoneerd door Van Stoffelen. En deze zijn gewonnen door RCastelijns voor het droppen van de coin van Team van Peer in Rondje Piccardthofplas op 13 november 2011. En rechts een non-trackable sample van een VOC coin, ontworpen en gedoneerd door Van Stoffelen. Deze is gewonnen door Pouwer voor het droppen van de coin van Gebsss in Gootspoken op 27 november 2011. Winnaars: van harte gefeliciteerd!!
Team PeEr Geplaatst 1 december 2011 Geplaatst 1 december 2011 Is dat al de tweede keer door een verplaatser van de coin van Team van Peer?
RCastelijns Geplaatst 1 december 2011 Geplaatst 1 december 2011 (bewerkt) Oei, zowaar een kadootje gekregen voor het geocachen. Team PeEr (sorry, "van Peer") bedankt voor de TB, het was een genoegen om deze een eindje op weg te helpen. Als ik eerder had geweten dat ie aan de 12 Provinciën race meedeed, had ik 'm eerder gedropt. 1 december 2011 bewerkt door RCastelijns
Team PeEr Geplaatst 1 december 2011 Geplaatst 1 december 2011 Naja, het was niet onze coin. Er bestaat blijkbaar een Team van Peer en een Team PeEr, maar daarom viel het mij wel op. Ik meende me te herinneren dat die al eerder in de prijzen was gevallen.
De Wijngemachtigde Geplaatst 1 december 2011 Auteur Geplaatst 1 december 2011 Is dat al de tweede keer door een verplaatser van de coin van Team van Peer? Volgens mij niet, en is dit de eerste keer. Verplaatsers van de coins van Brain & Pinky en die van Biegstra hebben volgens mij wel al 2x gewonnen. ... Er bestaat blijkbaar een Team van Peer en een Team PeEr, ... Dat klopt inderdaad!
Team PeEr Geplaatst 2 december 2011 Geplaatst 2 december 2011 Ok, mis gedacht dus. Maar de verplaatsers hebben de prijs ook wel verdiend natuurlijk. Die doen meer moeite dan wij zelf
De Wijngemachtigde Geplaatst 2 december 2011 Auteur Geplaatst 2 december 2011 ...Verplaatsers van de coins van Brain & Pinky en die van Biegstra hebben volgens mij wel al 2x gewonnen. ... Ik moet natuurlijk wel volledig zijn. Ook verplaatsingen van de coin van guuske hebben al 2x een winnaar opgeleverd.
Verrijders Geplaatst 2 december 2011 Geplaatst 2 december 2011 Die coins worden tenminste nog verplaatst. Onze "First to finish" coin heeft eerst 3 maanden in een rugzak gezeten toen 6 weken geraced en vervolgens weer 3 maanden in een rug zak. Nu zit ie al weer 3 maanden in een TB hotel!!!??? (Vraag me wel af of ie er nog inzit.... op mijn mail wordt niet gereacheerd.) In die 6 weken heeft de kleine rakker toch maar 9 provincies aangedaan, misschien ook wel een record!
Aanbevolen berichten